Terug naar overzicht
mijn papa had een toffe speech gemaakt, was tevens een soort wedstrijdjemijn man en ik hadden liedjes moeten opgeven die we tof vonden en van die liedjes had hij dan een speech gemaakt (echt super mooie speech)en dan moesten de gasten in 3 kleine teams (waren 3 keer 4 mensen) raden welke liedjes het waren en dan op het einde moest de winnaar nog de hele zaal laten meezingen met ik hou van u van noordkaapik heb echt super goede herinneringen aan de speech en veel gasten hebben ook komen zeggen dat dat super was ...
Idd super tof idee!!! En heb je deze speech nog ergens? :-)
Ja, als je mij jou mailadres geeft, wil ik die altijd eens doormailen. :-)
Kun je die aan mij misschien ook bezorgen: claudia.vanagtmael@hotmail.com
mij mag je deze ok wel doormailen ;-) jili.de.weyer@gmail.com
wij hadden een feestreglement in speech verwerkt,best grappig,je vindt hier vb op forum of websites!!
Kunnen jullie dit naar mij ook eens mailen? Alvast bedankt. Robby.Cormier@Telenet.be Groetjes An
voorbeeldjes mag je altijd mailen naar valeke_21@msn.com Groetjes en mercikes.Valérie
voila doorgemaild :-)
:-)) zoveel geïnteresseerde, hehe. Mijn mailadres: katrien.desmedt@live.com Bedankt voor alle voorbeeldjes! Super !!!!!!
@ Ann - waar vind ik deze voorbeeldjes?
vanderpoortenelien@hotmail.comik heb ook wel interesse in die voorbeeldjes :-)bedankt hoor!
Hey Ki,Mijn zus trouwt binnenkort en ik zou ook een speech moeten schrijven.Maar heb niet echt inspiratie om eraan te beginnen.Zou je mij, de voorbeeldjes eventueel ook willen doorsturen?babydroom@hotmail.beAlvast bedankt