Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

proef make up

4-8-2011 11:25:51
Hoi hoi,

vanavond komt er iemand voor mijn proef make up te doen, dat kriebelt toch wel zo'n beetje hoor.
Het is nog wel ver af, maar vermits ik een moeilijk velleke heb en snel allergisch reageer doe ik het liever op ver genoeg op voorhand.

Ik laat jullie zeker iets weten!

xxx
Sophie

Sophie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 442

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik4-8-2011 11:41:24

Hey Sophie, je hebt gelijk, je kan het beter al maar eens proberen. Ik had me onlangs laten opmaken door de visagiste die ik ook voor onze bruiloft (volgend jaar) wilde boeken. Omdat ik naar een feest moest en dan meteen kon zien of het wel wat voor mij was. Het was echt lelijk! Ze had producten gebruikt waar ik ook niet tegen kon (had het nochtans op voorhand gezegd) en het was echt overdreven fel. Ik heb de make-up helemaal verwijderd en mezelf gemaquilleerd en dat vond ik een pak beter.
Er zijn absoluut zeker ook goede visagisten maar je kan maar beter op tijd zoeken ;)
Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...