Terug naar overzicht
Die vraag stelde ik dus ook aan mijn partner. Dus ga hier even meevolgen. groetjes wendy
Je kan kaders laten graveren met bovenaan bv Bedankt! en onderaan jullie namen.. Zo kan er een huwelijksfoto maar later ook eens een andere foto in.. =D Ps: Weet er iemand hoe je je profiel aanpast? Ik ben fotograaf, maar nu ook aanstaande bruid.;D
hey wij geven niet echt cadeaus maar we hebben wel een hele bedanklijst. en daarom dachten we de bedankingsspeech te verpakken als een soort 'award-uitreiking'. bijvoorbeeld voor de vader van mijn vader (die ons gedurende de verbouwingen in zijn huis heeft laten wonen) een ontstopper (om al ons extra haar uit het doucheputje te verwijderen) voor mijn toekomstige schoonvader (die een heel jaar is komen meehelpen) een moersleutel (ofzo), voor mn moeder (die mn kleed heeft gesponserd) een ...ik weet nog niet wat. zo'n dingen dus. wij betalen het merendeel van ons feest zelf dus weet ik niet goed waarom we cadeaus zouden moeten geven. (tkost zo al genoeg geld ;) )