Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kado's ouders en getuigen

4-8-2011 12:27:25
Hallo allemaal,

Ik ben zo stilletjes al bezig en op zoek naar kado'tjes voor de ouders en getuigen.
Heeft er iemand ideetjes?

Groetjes

Die
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 620

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik4-8-2011 12:35:30

Die vraag stelde ik dus ook aan mijn partner. Dus ga hier even meevolgen.

groetjes wendy

Céline

Meld misbruik4-8-2011 13:58:18

Je kan kaders laten graveren met bovenaan bv Bedankt! en onderaan jullie namen..
Zo kan er een huwelijksfoto maar later ook eens een andere foto in.. =D

Ps: Weet er iemand hoe je je profiel aanpast? Ik ben fotograaf, maar nu ook aanstaande bruid.;D

steph
14-8-2011
 Meld misbruik4-8-2011 15:13:13

hey

wij geven niet echt cadeaus maar we hebben wel een hele bedanklijst. en daarom dachten we de bedankingsspeech te verpakken als een soort 'award-uitreiking'. bijvoorbeeld voor de vader van mijn vader (die ons gedurende de verbouwingen in zijn huis heeft laten wonen) een ontstopper (om al ons extra haar uit het doucheputje te verwijderen) voor mijn toekomstige schoonvader (die een heel jaar is komen meehelpen) een moersleutel (ofzo), voor mn moeder (die mn kleed heeft gesponserd) een ...ik weet nog niet wat. zo'n dingen dus.
wij betalen het merendeel van ons feest zelf dus weet ik niet goed waarom we cadeaus zouden moeten geven. (tkost zo al genoeg geld ;) )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...