Terug naar overzicht
Kan je kapster je geen voorbeelden laten zien wat volgens haar wel mogelijk is?
Als je lang haar hebt misschien a la Kate ?
ik heb ook enorm veel haar en gisteren toch laten op steken in een rol (banaan) het was prachtig . Eventueel een stuk afsnijden ? Mijn haar is zo dik dat ik als ik een speld wil gebruiekn het binnenste eruit moet laten! Ik zou zeggen andere kapper!
Beste Eva, Ik heb ook ontzettend dik haar en kan ook geen spelden gebruiken die je in de meeste winkels vindt. Meestal is ze gewoon te klein voor mij. Ook als ik bij kappers kom zeggen ze steeds amai jij hebt nogal dik haar. En toch heb ik mijn haar een tweetal jaar geleden eens laten opsteken en het was echt prachtig en het bleef ook heel goed zitten. Ik moet toegeven, het was bijna een hel om al die speltjes eruit te halen maar het bleef heel goed zitten en was heel mooi. Ik zou dus ook eens even bij een andere kapper gaan informeren. Het kan nooit kwaad hé! Veel succes, groetjes, Vicky
inderdaad normaal kan je zeer zwaar haar heel mooi in een chingnon krijgen.
Ik heb ook heel zwaar en een dik pak haar, maar ga het mijne toch in een chignon laten steken hoor. Waarschijnlijk is het grootste probleem bij jou ook dat het rap uiteen rijst/zakt? Het beste wat je kan doen is je haar 2 dagen op voorhand wassen, bij mij lukt het al met het 1 dag op voorhand te wassen, maar als je echt enorm zwaar haar hebt kan je het best 2 dagen ervoor doen. En er zaten bij mijn proefkapsel letterlijk 30 speldjes in en een massa haarlak. Als je wil kan ik je een foto sturen.
Mijn beste vriendin heeft ook ongelooflijk veel en dik haar en zij heeft het hare nochtans wel al meermaals laten opsteken, waaronder zowel voor haar huwelijk als voor het onze... 'k Zou dus inderdaad eens gaan horen bij een andere kapper, want in principe moet dat wel mogelijk zijn!