Terug naar overzicht
wij hebben deze zelf gekopieerd met 't machine vn 't werk :-)dus was op een ongeveer 1,5uur in ordeMieke29 dagen getrowud
Wij mochten dat zelf kiezen bij het copy center.Als het moest, kon het de dag nadien af zijn. Ik ben ze uiteindelijk na 3 dagen gaan halen.Groetjes,Lindsay06/05/06
zelf kopieren in copycenter komt veel voordeliger uit!!!groetjessarah15/07/06
Hallo DebraWijlaten al ons drukwerk doen bij drukkerij Moeyaert uit Zedelgem.Normaalgezien duurt het max een week tegen dat alle misboekjes gedrukt zijn.GroetjesAnnabel12/08/2006
Hoi Annabel,Kan je mij eens zeggen hoeveel misboekjes jullie hebben en hoeveel jullie ervoor betalen? Op hoeveel komt het voor 1 misboekje? Grtz Debra11/08/06
Ik heb 70 euro betaald in een copy center voor 120 misboekjes. Harde gekleurde kaft, kopiëren, inbinden inbegrepen.Lindsay06/05/06
Hi,wij zullen ze zelf afdrukken met de machine op het werk en ze zelf inbinde,. Komt voordeliger uit.Groetjes,Elke 15/07/06
HeyIK heb een harde buitenkaft (zelfde kaartje als uitnodigingen) waar vooraan onze namen en datum op gedrukt staan. DIt heb ik laten doen bij AVA en kostte 90 euro voor 200 boekjes. De inhoud heb ik laten kopieren bij het copycenter en daarvoor betaalde ik 50 euro (voor 200 exemplaren van 6 bladzijden). In ht copycenter hadden ze ook al de bladen geknipt (want mijn boekje is vierkant. Ik vond dit dus heel goed meevallen, want als ik alles zelf moest afdrukken ging dit ook bijna een inktpatroon zijn en moest ik ook nog alles zelf snijden.GroetjesVicky09.09.06
HeyIk heb slechts een week moeten wachten op mijn misboekjes, maar dat was omdat ik meer dan op tijd ze heb binnengedaan ook.GroetjesLien26/05/06
HalloWe hebben 12O boekjes besteld.Teksten moeten we afleveren in word op cd. Zij doen de rest: tekst in orde zetten, kaftjes drukken in kleur, binnenkant copy's, snijden en nieten.We betalen hiervoor 250 euro geloof ik. Wel redelijke prijs vinden we, maar nergens zal je goedkoper vinden hoor ! En dan ben je zeker dat hij er goed zal uitzien.groetjes
Hey Debra,mijn schoonzus-in-spé is bij Janssen drukcenter geweest (generaal Leman-laan (of daar toch in de buurt), in Brugge). Zij was in elk geval heel tevreden... Maar zelf weet ik het ook nog niet hoor; ik ken hier maar weinig in de buurt.Succes met je zoektocht,groetjes,birgit16.12.2006