Terug naar overzicht
Wij doen thema Champagne... per tafel een ander merk.
je hoort het hier op het forum toch ook nog hoor!!! wij hebben persoonlijk iets met de zee en dit wordt dan ook ons thema... neem iets dat bij jullie past!!!
hallo ik vind het leuk, maar denk dat je moet oppassen bij dit thema dat het natuurlijk niet te kinderachtig wordt. tafels een andere film kiezen. of mischien rond ene film werken. ik zou gewoon dan voor een zachte kleur gaan (bv licht roze, lila) en dan hier en daar een detail disney. groetjes debbie
hoi, wij hadden dat ook eerst in gedachte allé ik toch net iets meer dan mijn verloofde, maar heb hem zover gekregen dat hij het zelf ook wel tof vond... mja inderdaad, je moet ermee oppassen dat het niet TE kinderlijk wordt... we hebben nu uiteindelijk gekozen voor de kleuren zilver, lila en zachtroze (als kleurenthema)... en hier en daar gaat er iets tussenzitten bv: de koets van assepoester op het tafeltje samen met het gastenboek... ( http://www.dantasimport.nl/witte-koets-design-kaarsjes-... ) het moet romantisch blijven, maar heb er toch voor gekozen om het bij Assepoester te houden... Maar we gaan er niet mee overdrijven. Vond het allemaal wel mooi en al, maar wil het toch romantisch, simpel en elegant houden... veel succes met de voorbereidingen xxx Patrizia
ik vindt het altijd leuk met een thema te werken,wij kregen ook superleuke comentaren..ons thema was puzzelstukjes..ik ben vrij creatief en wil je best helpen een paar originele voorbeelden uit te zoeken als je in disney wil gaangrtjs
Ik vind Disney zeker een leuk thema, maar idd zorgen dat het niet té kinderachtig wordt. Er is nog iemand hier op het forum die Disney als thema heeft gebruikt. Misschien kan je haar topics vinden via de zoek-functie, want zij heeft er ook enkele vragen over gesteld. @Ann:zou je willen laten weten wat je juist gedaan hebt met je puzzelstukjes? Dat lijkt me echt wel een tof thema! wetrouwen@hotmail.be Bedankt! Katrien
Hey, ik heb een Disneythema en heb er al massa's leuke reacties over gehad! Wij hebben vooral 'ons sprookje' van Belle en het Beest in de uitnodiging gestoken zoals je op foto ziet. Op het avondfeest hebben wij ook als dresscode een sprookjes of Disney-outfit gezet en iedereen is dolenthousiast! Nu verbaasde het weinigen van mijn vrienden alvast ;), maar van mijn partner zijn vrienden waren toch sommige verbaasd, maar iedereen vind het leuk!Als tafelschikking zetten wij ook de mensen bij een Disneyfilm ook nagedacht over de welke bij hen zouden passen ;)Ons openingsdans zal Beauty and the Beast worden, gezongen door mijn nichtje en een goede vriendin van mijn partner.Verder zal de bruidstaart ook in thema zijn en cupcakes... Gewoon zien hoe ver je erin wilt gaan :), als je nog vragen hebt mag je altijd mailen naar chloeve@hotmail.com Groetjes!