Terug naar overzicht
Hoi wij hebben Valére Peeters uit As, hele vriendelijke man! Groetjes!
Hey, Mag ik eens vragen hoeveel zo'n ceremoniemeester eigenlijk kost? En blijft hij/zij de hele dag? Groetjes.
Beste Bibi, Proficiat met jullie verloving. Alle Gebeure biedt ook een formule weddingplanner/ceremoniemeester enkel voor de huwelijksdag zelf aan.Ik heb je een mailtje gestuurd met wat meer informatie. Groetjes Davy
Ja, aan onze locatie was ook valere peters verbonden maar hij is niet vrij, jammer want had echt gerekend om hem te hebben...
hoi ons kost het 200euro, dus we hebben al een kennismakingsgesprek gehad en er zal nog eentje komen enkele weekjes voor de trouw. Op de trouwdag zelf zal hij rond13.00h al bij mijn thuis zijn(allé ja bij mijn ouders thuis want maak me daar klaar) daarvoor gaat hij al eens checken bij mijn verloofde als hij nog niet is ingestort ofzo (Mijn verloofde gaat mij pas voor het eerst zien als ik naar het altaar wandel dus daarom gaat de cm vooral bij mij zijn.)Hij helpt dus met het vervoer, en de gasten thuis en dan aan de kerk zorgt hij dat alles goed verloopt.... en hij gaat na de huwelijksviering nog mee naar de feestzaal en blijft totdat wij terugkomen van de fotoshoot! Dus hij zal er zijn vanaf 12.30h tot +/- 17h) en daarna neemt de maître van de zaal het van hem over. Hij kent die persoon en verzekerd ons dat alles zeer goed zal verlopen.. en heb er ook alle vertrouwen in
Oooh spijtig!! (zie je berichtje nu pas) maar ben er zeker van dat er genoeg geschikte ceremoniemeesters zijn!! Heb je al eens regio genk gezocht? Weet nu geen namen meer, maar ik herinner me nog dat ik zelf ook 2gebroeders had gevonden die allebei ceremoniemeester waren... maar vindt het nu niet meteen terug! als ik meer weet laat ik het u weten! xxx
Wij hebben Danny uit Paal-Beringen (Via google: cerenomiemeester Danny Paal). Hij zorgt ook voor onze auto, ringkussentje, enveloppendoos en hartjesconfetti. Hij zal de hele dag aanwezig zijn tot aan de receptie voor het avondfeest.
Wij hebben Eric Leën uit Stokrooi..Maandag 8 augustus hebben wij een kennismakingsgesprek met hem.Maar ik heb al veel goede commentaren van hem gehoord. Wij betalen 250€ voor 4uur.
Dank je voor jullie reacties! Ik ga zeker eens kijken of er wat bij zit wat in mijn smaak (en budget) valt :)groetjes