Terug naar overzicht
Hey, Ik meen een paar weken geleden gelezen te hebben dat iemand haar paraplu's verkocht (doorzichtige met wit handvat). Je kan misschien een zoekopdracht ingeven om haar bereicht terug te vinden. Jammer genoeg weet ik helemaal niet meer van wie het was. Succes
Ik heb de mijne heel goedkoop gekocht bij Lenaerts in mechelen! Groetjes, Tinneke
Welke regio? Heb er pas één gekocht in paraplu winkel in Gent op de Groentemarkt.
Hallo, Ik heb mijn doorzichtige paraplu's op de markt in Hasselt gekocht. Ik heb de mijne niet nodig gehad, dus verkoop ze (4 stuks). Ze zitten nog in plastiek, zelfs niet open geweest. Ik heb ze 8 euro per stuk voor betaald, en zou er nog min. 5 euro per stuk voor willen. Als je interesse hebt mag je altijd een mailtje sturen voor een foto (annelieswijnants@gmail.com). Ik ben van Diepenbeek (limburg). Groetjes Annelies
In veritas verkopen ze er ook. Ook op de groenplaats in Antwerpen naast de Mc Donalds is een parapluwinkel.
Ik heb laatst gemaild naar het bruidsparadijs in merksem en ook daar hebben ze nog paraplu's
Bedankt allemaal voor jullie reacties!!! Ik heb nu meer een idee van waar ik kan gaan kijken! Ps. Annelies, spijtig dat je vrij ver van mij woont (brusselse)! Anders wou ik er zeker twee overkopen! Groetjes, Nathalie
in de C&A! Misschien ook blokker ofzo?
Hallo, Ik heb de mijne een paar weken geleden gekocht bij Scapino voor 7,95€ Succes en nu maar hopen dat we ze niet nodig zullen hebben op onze dag.