Terug naar overzicht
hey wij trouwen nu 10 september. we hebben op het internet een mailtje gestuurd naar rent a priest en kregen een seintje van een plaatselijke rent a priest. we hebben met haar afgesproken. vooraf kregen we een bundel door gemaild mer allerhande teksten waar we enkele mochten uitkiezen. samen hebben we dan met haar de viering samen gesteld. volgens mij gaat het prachtig worden. ze helpt goed hiermee en geeft ook tips. alvast veel plezier met de voorbereiding groetjes nancy
Wij trouwen volgend jaar in mei en werken samen met de 'Goede Herder' (soort rent a priest)Ik heb een aanvraag gedaan via hun website en heb toen met broeder Johan contact gehad. In december krijgen we een vragenbundel op gestuurd en komen we samen om onze viering uit te werken. Ik heb er in ieder geval een heel goed gevoel bij. Het zal een heel persoonlijke viering worden. groetjes Claudia
ik ga dit opvolgen want wij twijfelen er ook aan... we willen zeker niet in een kerk trouwen ook al zou het in ons geval de kathedraal van Antwerpen zijn. Het past gewoon niet bij ons, aan de andere kant lijkt 15 min in het stadhuis ook niet echt op een ceremonie...
Dag Femke, wij organiseren een vrijzinnige ceremonie, samen met het UVV. Voor ons is dat tot nu toe heel goed verlopen: we hebben eerst een kenningsmakingsgesprek gehad en hebben daarna een vragenlijst ingevuld met allerlei vragen over onszelf als persoon en als koppel. Dat zal ze dan gebruiken om de viering persoonlijk aan elkaar te kunnen praten. Volgende vrijdag hebben we dan een langer gesprek gepland waarin we meer concreet gaan uitwerken wat we gaan doen. Ik heb hier wel op het forum al gemengde gevoelens gelezen over het UVV, blijkbaar verschilt het nogal van lokale vestiging tot vestiging. Wij zijn zelf van het Gentse. "Het Moment" heeft hier ook al goeie kritieken gekregen. Veel succes!Hanne
Hallo Wij trouwen volgend jaar in april en wij gaan ook trouwen met een voorganger bij rent a priest. Wij hebben een mail gestuurd naar het secretariaat en wij kregen een mail terug van de voorganger die ons toegewezen is. Wij mochten dus zelf niemand kiezen. In september gaan we ons eerste gesprek hebben.Ik heb al heel veel leuke reacties gekregen van mensen over rent a priest dus mijn verwachtingen zijn hooggespannen. Ik hoor van iedereen dat het superpersoonlijk is en dat is wel wat wij willen. Grace
beste let wel op dat uw dj de nodige micro installatie voorziet voor de priester en de lezers
Hoi, Wij hebben ook gekozen voor een viering met rent a priest. Ook wij hebben eerst een mail gestuurd naar de organisatie waarna ze ons de persoon van onze omgeving doorgaf. Donderdag hadden wij ons eerste gesprek en dat is heel goed meegevallen. We hebben een bundeltje meegekregen met enkele voorbeelden en mogen inbrengen wat we zelf wensen. Alles mag niets moet! Groetjes,
Aan de reacties is te lezen is dat dus echt wel de moeite, zeker ook omdat wij graag een persoonlijke dienst willen. Hoe zit dat dan eigenlijk met de locatie? Hanne, ook wij zijn uit het Gentse, bedankt dus voor de tip Groetjes!