Terug naar overzicht
Het mijne is van 2009 :D
Hey, Hzet mijne ook van 2009... Maar was een kleedje dat je nu niet meer vind.... (met lange mouwen..... echt aan kleed)... En wou dit absoluut... Vond het wel jammer in het begin dat het niet van de nieuwe collectie was maar uiteindelijk.... is het wel wat ik graag zag. In de collectie van 2012 zou ook kleed zitten met lange mouwen maar wws minder mijn model en om onnodig te wachten .... Groetjes Ellen
Het mijne is van 2007 en hoewel het echt mijn goesting is en ik een ontzettend goed gevoel heb bij het kleed twijfel ik soms omdat het toch wel van een oudere collectie is. Het zou wel nog verkrijgbaar zijn tot half 2013.
Hey Karen! Persoonlijk vind ik dat het helemaal niet uitmaakt van welk jaar je kleed is, als je er maar mee straalt als bruid en als het maar echt je ding is! Niemand gaat dat zien als je staat te pronken naast je kersverse man! Liefs Esther
Ik vind het ook helemaal niet belangrijk van welk jaar het is. Als je uw kleed ziet en je bent er direct verliefd op moet je er gewoon voor gaan.Zelfs al is het 100 jaar oud.Niemand weet het en de nieuwe collecties worden toch maar duurder en duurder :)
van mijn weet ik het zelfs niet, de jurk gaf mij het gevoel van dat het de jurk was.
Nog bedankt voor de reacties. Ga me er maar bij neerleggen dat het van een oudere collectie is. Als ik geen opzoekwerk had gedaan dan had ik het ook nooit geweten. En het is HET KLEED, dus waarom nog twijfelen. Al de andere kleedjes die ik bekijk vergelijk ik toch met het mijne en ik vind het mijne dan nog steeds het mooiste. Het is gewoon helemaal mij!
Bedenk maar dat een schoon kleed tijdloos is. Als je over twintig jaar naar de foto's kijkt, dan denk je toch liever 'wat een klassieke schoonheid' dan 'wow, in 2011 was dat echt modern'? ;-)