Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremonie meteen gevolgd door Receptie - vraagje

4-8-2011 21:15:06
Hey allemaal,

zijn er nog koppels die een eigen ceremonie organiseren (met bv. De goede herder, Rent-a-priest of UVV) in de feestzaal waar later ook het feest plaatsvindt? Wij hebben namelijk 2 zalen geregeld, één voor de ceremonie en dan één voor het feest, dat meteen na de ceremonie start met een receptie. Nu vroegen we ons af wat de mensen doen met hun cadeaus?
Ik heb hier al vaak gelezen dat je soms nogal "uitdagende" cadeaus krijgt, bv kruiwagen met cement/beton, hoe pak je dat dan aan? Voor de ceremonie hebben we eigenlijk geen tijd voorzien om iedereen hallo te zeggen (en dus eventuele cadeaus in ontvangst te nemen), dat wilden we erna doen, tijdens de receptie. Voorzien we dan gewoon wat tafels in de zaal voor de ceremonie zodat mensen eventuele cadeaus daar kwijt kunnen tijdens de viering?

Graag jullie raad!

Lieve groeten,
Hanne

Hanne
1-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 836

Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik5-8-2011 9:25:53

Goh
persoonlijk denk ik dat de mensen die nogal "uitdagende" cadeaus hebben deze sowieso zullen meenemen naar de receptie.

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik5-8-2011 22:34:55

Hey,

Wij hadden een viering gevolgd door een receptie in een zaal en dan 's avonds (na de foto's) ons avondfeest (voorafgegaan door een nieuwe receptie) in een andere zaal. Enkel de mensen die niet waren gevraagd voor het avondfeest (maar enkel voor viering + receptie) hadden cadeautjes meegenomen naar de viering. Dit viel best wel mee en ik denk dat dit meestal minder uitdagende cadeaus zullen zijn. Je kan hiervoor altijd een klein tafeltje ergens voorzien en er zullen altijd wel mensen klaarstaan om te helpen om die cadeau's hun plek te geven.

groetjes
Wendy

Nathalie
20-7-2011
 Meld misbruik10-8-2011 22:10:38

Hallo,

Bij ons was het helemaal ingewikkeld... De plechtigheid was buiten voorzien... maar de weergoden zaten niet mee. Dus alles ging door in de zaal waar de receptie aansluitend moets doorgaan... 125 man en we hebben wel veel gekust, maar alles verliep vlot. Na de begroeting zijn we er even vandoor gegaan voor een 30 min om foto's te maken en tegen dan was de receptie zo goed als voorbij en konden we beginnen feesten. Er was een tafel voorzien achter ons om de geschenken te plaatsen... maar dat waren voornamelijk enveloppen - dat hadden we via een gedicht zo gevraagd... ook geen bloemen ... want vertrokken daags nadien op huwelijksreis...

Het was een prachtig feest en ik denk er nog heel veel aan...

veel succes

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik11-8-2011 8:16:40

Hey allemaal,

bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Hanne

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik12-8-2011 14:41:51

Dag Hanne,

Ik zou inderdaad een tafel voorzien waar je de cadeaus kan plaatsen en mij daar verder niet teveel zorgen in maken.
Je vindt altijd wel een plaatsje waar je ze kwijt kunt.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...