Terug naar overzicht
Gohpersoonlijk denk ik dat de mensen die nogal "uitdagende" cadeaus hebben deze sowieso zullen meenemen naar de receptie.
Hey, Wij hadden een viering gevolgd door een receptie in een zaal en dan 's avonds (na de foto's) ons avondfeest (voorafgegaan door een nieuwe receptie) in een andere zaal. Enkel de mensen die niet waren gevraagd voor het avondfeest (maar enkel voor viering + receptie) hadden cadeautjes meegenomen naar de viering. Dit viel best wel mee en ik denk dat dit meestal minder uitdagende cadeaus zullen zijn. Je kan hiervoor altijd een klein tafeltje ergens voorzien en er zullen altijd wel mensen klaarstaan om te helpen om die cadeau's hun plek te geven. groetjes Wendy
Hallo, Bij ons was het helemaal ingewikkeld... De plechtigheid was buiten voorzien... maar de weergoden zaten niet mee. Dus alles ging door in de zaal waar de receptie aansluitend moets doorgaan... 125 man en we hebben wel veel gekust, maar alles verliep vlot. Na de begroeting zijn we er even vandoor gegaan voor een 30 min om foto's te maken en tegen dan was de receptie zo goed als voorbij en konden we beginnen feesten. Er was een tafel voorzien achter ons om de geschenken te plaatsen... maar dat waren voornamelijk enveloppen - dat hadden we via een gedicht zo gevraagd... ook geen bloemen ... want vertrokken daags nadien op huwelijksreis... Het was een prachtig feest en ik denk er nog heel veel aan... veel succes
Hey allemaal, bedankt voor jullie reacties! Groetjes,Hanne
Dag Hanne, Ik zou inderdaad een tafel voorzien waar je de cadeaus kan plaatsen en mij daar verder niet teveel zorgen in maken. Je vindt altijd wel een plaatsje waar je ze kwijt kunt. Groetjes