Nu Online
Momenteel zijn er 570 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 1 dagje na morgen

4-8-2011 22:35:05
nog 1 dagje na morgen en dan is het zover.
pfff spannend... ik probeer geen zenuwen te hebben maar toen ik daarstraks alle spulletjes klaar legde voor naar de zaal te doen gierden ze toch wel door mijn lijf. heb zo'n schrik dat ik iets vergeten ben maar zou niet weten wat
en dan het weer... Iedereen vraagt en wat voor weer geven ze zaterdag en ik eigenlijk wil ik me daar niet in opjagen want dat heb ik niet in de hand.
ik ga blij zijn als het zaterdag is zodat ik de dag kan beleven en alles op me af kan laten komen...

suzy
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1109

Maaike
6-8-2011
 Meld misbruik4-8-2011 22:57:07

Jaaa-aaah!
Spannend hee :)

Hier morgen nog een héle hoop te doen! Maar we gaan genieten van ons laatste dagje van de voorbereidingen. En nog meer genieten van zaterdag!!

Groetjes!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik5-8-2011 0:50:26

genieten is de boodschap!

Els
5-8-2011
 Meld misbruik5-8-2011 7:01:22

hier is het vandaag van dat!!!

verschrikkelijk, dat iedereen zo bezig is met dat weer, zoals je zegt, dat heb je nu eens niet in de hand...
dus neut daar ni zo over!!! grrr (niet jij hoor, ik heb het over die "iedereen")

geniet ervan,

het gaat op en top genieten worden!

Sarah
8-8-2011
 Meld misbruik5-8-2011 10:00:04

Geniet ervan Suzy...!

Wij mogen maandag, 2 dagen na jullie.. en ook hier, stress voor die laatste dingetjes.. !

xxx

frida
6-2-2010
 Meld misbruik5-8-2011 11:01:47

we duimen dat de ezr is en geniet van elke sec....

frida

Liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik5-8-2011 15:23:37

nog 8 uurtjes!!!! waaaaaaaaaaaaaaah... zot hé?
vannacht al niet meer geslapen...
hopelijk wordt het vanavond beter...
veel plezier en geniet ervan!

groetjes, LIesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...