Terug naar overzicht
hoi, ik trouw ook op 20.08.2011. De zenuwen beginnen nu goed op te spelen. Ik ga volgende week zaterdag mijn jurk halen. Nu is het nog lopen om de kleine details op orde te brengen.
Ik trouw eveneens op 20 augustus. Ik zal mijn kleed volgende week vrijdag ophalen. Idd, je mag nu nog zo goed voorbereid zjin, naar de datum toe komen er steeds wel dingen die nog moeten gebeuren. Spannend allemaal, het komt écht écht dichtbij. Geniet ervan!
Ken het fenomeen... Denken dat je nu eindelijk alles geregeld hebt, komen er nog kleine details bij die we over het hoofd gezien hadden. Ik ben nu al meer dan een jaar aan het voorbereiden en nu begin ik te merken dat het heel snel voorbij zal zijn... Heb zenuwen tot en met, mijn verloofde wordt er met momenten gek van. @Ivonne: Je avatar, is dat je kleedje?? Ziet er prachtig uit!
Waaaauwww spannend! Hier nog een 20 augustus bruidje :)! Het weer ziet er precies veelbelovend uit... Het gaat de goeie richting uit! Mijn kleedje hangt sinds vorige week bij mijn ouders! Zo spannend allemaal en zo leuk! Ik ben ook zo superzenuwachtig. Gisteren ging het heel goed, vandaag weer helemaal niet meer. Dit weekend kunnen we niets voor de trouw doen, mijn ventie verjaart. Dus vanavond ga ik groenten halen voor de BBQ zondag en met hem alleen iets eten voor zijn verjaardag. Morgenvoormiddag vlees gaan halen voor BBQ zondag en zijn kostuum gaan halen en in de namiddag alles kuisen. Zaterdagavond gaan we de wijnen proeven samen met mijn ouders, we blijven daar dan ook eten. Zondagochtend alle groentjes voorbereiden enzo want vanaf 12u komt de familie voor zijn verjaardag: 20 man! Dus pffff, veel werk en niets voor de trouw. En ik begin te stressen... Dienen openingsdans, daar moeten we nog veel aan oefenen, we hebben geen tijd meer gehad voor de zonnebank, dat moeten we ook nog ergens doen... Nog 1 week werken zie en dan heb ik nog een weekje om alles voor te bereiden... Ook voor de reis, want dat waren we dan eerst weer vergeten...!! Allé succes allemaal! Doei
Ik trouw een weekje vroeger en ik mag morgen eindelijk mijn kleedje gaan halen! Van de zenuwen kan ik meespreken en mijn vriend heeft echt nog niet veel tot geen last van... Ik ben vanaf deze middag met verlof dus ik heb nog heel de week om alles voor te bereiden! Veel succes allemaal!