Terug naar overzicht
Mijn verloofde Katrijn heeft zelf een ring gemaakt via een workshop in Temse. Dit was op een zaterdagvoormiddag.Eerst oefen je jouw ontwerp op gewone klei, en als dat goed gaat kun je je ring ontwerpen in zilverklei.Dit wordt dan gebakken, en klaar is kees.Ik denk dat dit op 65 euro kwam, alles inclusief. GroetjesThierry
Bij sommige juweliers (zoek wat rond) kun je zelf je trouwring ontwerpen.Je hebt ook ringen met een vingerafdruk in.Als je wat rondzoekt kom je wel iets leuks tegen.
Ik zou het niet goed durven... Zilver is sowieso al redelijk broos en vervormd gemakkelijk... Zilverklei lijkt me dan nog sneller te breken... Maar op de site ziet het er toch professioneel uit en kan je ook kiezen uit verschillende materialen...
Hey, Ik heb mijn ring ook "zelf ontworpen". Alle, tis te zeggen: ik ben naar een juwelier gegaan en we hebben dan samen mijn idee op papier gezet en de juwelier heeft dit dan uitgevoerd. Dit lijkt mij toch iets veiliger, de ring moet namelijk toch lange tijd meegaan. En zelf denk je aan bepaalde dingen niet, dus een juwelier kan je er toch veel beter in helpen dan zo via een website hoor. groetjes Wendy
hey Mijn nichtje heeft een juwelierszaak in Gent (de kwesto), ik heb haar gevraagd of ze het zag zitten om onze trouwringen te maken. Ze was meteen heel enthousiast, we moeten er wel nog naartoe om het te bespreken. Heb iets specifieks in gedachten, zoek een gewone zilveren ring met een paarse steen erin verwerkt, hopelijk lukt het.