Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zelf je trouwring maken

5-8-2011 11:08:37
Hallo

Ik was op zoek naar originele trouwringen en kwam op een site terecht waar je zelf je trouwring kan maken (http://www.zelfjetrouwringenmaken.nl/ )

Ik vroeg mij af of er iemand van jullie hier ervaring mee heeft? Zou dit haalbaar zijn de ringen zien er mooi uit maar als je dit nog nooit gedaan hebt kan het ook evengoed een flop worden. Wat denken jullie daarvan?

Groetjes Jel

Jel
22-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1129

Thierry

Meld misbruik5-8-2011 12:20:39

Mijn verloofde Katrijn heeft zelf een ring gemaakt via een workshop in Temse. Dit was op een zaterdagvoormiddag.
Eerst oefen je jouw ontwerp op gewone klei, en als dat goed gaat kun je je ring ontwerpen in zilverklei.
Dit wordt dan gebakken, en klaar is kees.
Ik denk dat dit op 65 euro kwam, alles inclusief.

Groetjes
Thierry

evelien
11-5-2011
 Meld misbruik5-8-2011 12:34:51

Bij sommige juweliers (zoek wat rond) kun je zelf je trouwring ontwerpen.
Je hebt ook ringen met een vingerafdruk in.
Als je wat rondzoekt kom je wel iets leuks tegen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-8-2011 13:20:06

Ik zou het niet goed durven... Zilver is sowieso al redelijk broos en vervormd gemakkelijk... Zilverklei lijkt me dan nog sneller te breken...
Maar op de site ziet het er toch professioneel uit en kan je ook kiezen uit verschillende materialen...

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik5-8-2011 22:29:25

Hey,

Ik heb mijn ring ook "zelf ontworpen". Alle, tis te zeggen: ik ben naar een juwelier gegaan en we hebben dan samen mijn idee op papier gezet en de juwelier heeft dit dan uitgevoerd. Dit lijkt mij toch iets veiliger, de ring moet namelijk toch lange tijd meegaan. En zelf denk je aan bepaalde dingen niet, dus een juwelier kan je er toch veel beter in helpen dan zo via een website hoor.

groetjes
Wendy

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik12-8-2011 10:32:40

hey

Mijn nichtje heeft een juwelierszaak in Gent (de kwesto), ik heb haar gevraagd of ze het zag zitten om onze trouwringen te maken. Ze was meteen heel enthousiast, we moeten er wel nog naartoe om het te bespreken. Heb iets specifieks in gedachten, zoek een gewone zilveren ring met een paarse steen erin verwerkt, hopelijk lukt het.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...