Terug naar overzicht
Misschien werken met een foto van jullie in de kazerne? Met brandweerkledij? Op de brandladder? Als 'inleiding' mss (schudt ff iets uit mijn mouw): Al ... jaar staan we in vuur en vlam, 't werd dus tijd dat het er van kwam: op 28 mei volgt er een trouw dan worden Martine en ... man en vrouw!
Of misschien toch beter 'dan worden we man en vrouw', anders verspring je naar de 3e persoon + de naam van de vrouw komt eerst, maar dan zeg je 'man en vrouw' dan staan de namen dus eigenlijk omgekeerd...
ik zou zo een cartoon nemen van een man met een brandweer ladder die dan een bruidje red. kan je wel laten ontwerpen denk ik. anders via google kwam ik deze foto tegen, misschien kan je vragen voor het origineel i kvond het wel tofhttp://www.etsy.com/listing/61096898/fireman-firefighte...
@ Véronique : die tekst vind ik al heel goed gevonden , is misschien al te gebruiken
Je kan ook jullie volledige huwlijk opbouwen rond vlammetjes, vuur, kaarsjes... (hoeft niet per se met die brandweerwagen/kazene te zijn)
Of: ... heeft al vele brandjes geblust. Eéntje krijgt hij echter niet gesust: het liefdesvuur tussen hem en Martine krijgt hij niet gedoofd en sinds ... zijn ze dan officieel verloofd. Op 28 mei mogen jullie getuige zijn van hun passie en vuur, want dan trouwen ze in ... om ... uur.
Waw Véronique! Wat ben jij goed in rijmen en tekstjes verzinnen! Echt leuk!! Liefs, Nathalie
Idd Véronique , is ook weer goed gevonden , doe zo voort en ik kan niet meer kiezen , hihihiiiii
*bloos* Dat is hier toch maar rijmen en dichten zonder mijn g*t op te lichten, zenne! :p