Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging met brandweerontwerp

5-8-2011 11:11:20
Hallo ,
Mijn verloofde is brandweerman en wij zouden graag onze uitnodiging laten maken met een ontwerp ivm brandweer , iemand een idee of tip ? Mag iets leuks zijn .

Martine
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 762

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-8-2011 11:14:51

Misschien werken met een foto van jullie in de kazerne? Met brandweerkledij? Op de brandladder?
Als 'inleiding' mss (schudt ff iets uit mijn mouw):

Al ... jaar staan we in vuur en vlam,
't werd dus tijd dat het er van kwam:
op 28 mei volgt er een trouw
dan worden Martine en ... man en vrouw!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-8-2011 11:17:01

Of misschien toch beter 'dan worden we man en vrouw', anders verspring je naar de 3e persoon + de naam van de vrouw komt eerst, maar dan zeg je 'man en vrouw' dan staan de namen dus eigenlijk omgekeerd...

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik5-8-2011 11:22:47

ik zou zo een cartoon nemen van een man met een brandweer ladder die dan een bruidje red. kan je wel laten ontwerpen denk ik.

anders via google kwam ik deze foto tegen, misschien kan je vragen voor het origineel i kvond het wel tof
http://www.etsy.com/listing/61096898/fireman-firefighte...

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 11:38:57

@ Véronique : die tekst vind ik al heel goed gevonden , is misschien al te gebruiken

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik5-8-2011 13:00:43

Je kan ook jullie volledige huwlijk opbouwen rond vlammetjes, vuur, kaarsjes... (hoeft niet per se met die brandweerwagen/kazene te zijn)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-8-2011 13:07:57

Of:

... heeft al vele brandjes geblust.
Eéntje krijgt hij echter niet gesust:
het liefdesvuur tussen hem en Martine krijgt hij niet gedoofd
en sinds ... zijn ze dan officieel verloofd.
Op 28 mei mogen jullie getuige zijn van hun passie en vuur,
want dan trouwen ze in ... om ... uur.

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 13:21:35

Waw Véronique! Wat ben jij goed in rijmen en tekstjes verzinnen! Echt leuk!!

Liefs,

Nathalie

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 13:35:44

Idd Véronique , is ook weer goed gevonden , doe zo voort en ik kan niet meer kiezen , hihihiiiii

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-8-2011 16:08:35

*bloos* Dat is hier toch maar rijmen en dichten zonder mijn g*t op te lichten, zenne! :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info