Terug naar overzicht
hoi Claudia Kringloopwinkel of rommelmarkt? Wij hadden die van ons via een collega van mij. We hebben die dan goud gespoten met zo'n verfbus en ik moet zeggen dat dit toch wel leuke resultaten heeft opgeleverd :-) (vooral wat later op de avond) groetjes Joyce
O ja en de volgende vraag, hoe gaat dat te werk op het avondfeest? allé "hoe bieden jullie dat aan"?
we stonden de mensen te begroeten (samen met onze ouders) en een beetje verder stond dan onze fotograaf met de kader. we zeiden ook wel tegen de gasten dat ze nog even op de foto "moesten". het feit dat je hen iets in haden geeft, maakt hen wel wat losser op de foto (minder "gemaakt") het was wel een succes, op 1 uitzondering na hebben we iedereen op foto :-) we gaan met onze kader zelf nog iets doen, anders had je hem zeker mogen hebben. groetjes en nog veel succes deze laatste daagjes! geniet er zeker nog van!
ik heb onlangs ook leuke dingetjes gezien dat ze op een satéprikker hadden gemaakt bv. hoeden, lachende monden, snorren,... hiermee kunnen de gasten ook op de foto. hier in de buurt heb je wel enkele kringloopwinkels. je kan ook eens gaan kijken in de grabbelton in noorderwijk ... hebben ze ook heel veel (kweet nu wel ni of ze een kader hebben)
Haha, dorien, lijkt mij de max! Bij Urban Outfitters in A'pen hebben ze moustache-stickers om op je wijsvingers te doen en zo onder je neus te houden :) Ideetje om te onthouden voor mezelf! Ik zag online ergens een koppel dat aan de takken van een hele grote boom zo'n aantal kaders had gehangen met visdraad. De grootste gouden was voor henzelf, de rest voor de familie. Was echt mooi!
de onze komt ook van de kringloop enkel moeten schuren en moeten sprayen met goud maar toen ik aan de kassa kwam zact ik een hele grote gouden maar kosten wat teveel naar mijn zin deze was hier in herentals ..
Ik wil nog even laten weten dat ik er eentje gevonden heb. Ik dacht het toch eerst te vragen aan de fotograaf eer ik zelf op zoek ging en hij heeft er één. Ik heb er een foto van gezien op zijn site en het is een mooie ze :)
Ah ja, we hebben zo'n gastenboek met vragen en dan kunnen we die foto's ernaast kleven nadien... :)