TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
18-12-2004
|
24-5-2004 12:35:04
Hallo Annelies
Niks van aantrekken zou ik zeggen, neem de muziek die je zelf mooi vindt en die voor jou betekenis heeft. Uiteindelijk is het jullie dag, en niet die van de anderen, en wat je ook doet er zal altijd wel iemand commentaar hebben! Wij gaan ook geen live muziek nemen.
groetjes
|
|
18-12-2004
|
24-5-2004 12:35:04
Hallo Annelies
Niks van aantrekken zou ik zeggen, neem de muziek die je zelf mooi vindt en die voor jou betekenis heeft. Uiteindelijk is het jullie dag, en niet die van de anderen, en wat je ook doet er zal altijd wel iemand commentaar hebben! Wij gaan ook geen live muziek nemen.
groetjes
|
|
Nele
4-9-2004
|
24-5-2004 12:35:21
Hey Annelies, live muziek heeft natuurlijk wel iets, maar het hoeft volgens mij niet per sé. Ik zou mij niets aantrekken van wat anderen daarvan denken. Geniet er gewoon ten volle van!!! Groetjes, Nele
|
|
elke
30-12-1899
|
24-5-2004 14:39:35
Dag Annelies,
Mijn toekomstig schoonmama zou ook graag hebben dat ik iemand neem die live in de kerk zingt. Zij vindt dat er s'avonds al genoeg muziek is. Ik heb dan zo eens navraag gedaan en toen schrok ik toch wel even van de prijzen die ze daar voor vragen. Daarom ga ik dat ook niet nemen. (tenzij schoonmama betaalt tenminste :-)
groetjes, Elke
|
|
sara
|
25-5-2004 11:40:34
Hey Annelies,
Wij nemen ook geen live-muziek, want alles is zo duur. Welke liedjes speel jij in je mis?
Sara
|
|
liesbeth
19-6-2004
|
1-6-2004 17:33:51
ik trouw 19 juni en was ook eerst van plan om cd's te nemen maar als er live gezongen wordt klikt het echt wel beter hoor. dat hebben we zelf gehoort. maar ja ge moet er ook butget voor hebben . groetjes
|
|
Angelique
24-7-2004
|
2-6-2004 11:34:43
Hallo Annelies,
ik trouw op 24 juli 2004 en bij ons zal het ook gewoon een cd-tje zijn met de door ons gekozen liedjes ... als ze live komen zingen is dat natuurlijk héél mooi maar je moet je persoonlijke voorkeur volgen en je niks aantrekken van wat anderen zeggen, het is tenslotte jullie's dag ! Bij ons zijn het volgende liedjes geworden: * Linda Rondstad & Aaron Neville - Don't know much, but i know i love you * Clouseau - Zie me graag * Sarah & Yanou - Heaven * Celebration(keltisch instrumentaal nummer * Roch Voisine - I'll always be there
Nog veel plezier !!!
|
|
Nele
28-8-2004
|
2-6-2004 13:58:33
Ge moet gewoon doen watje het beste vindt. Wijzelf hebben ook niet gekozen voor live muziek. We hebben een afspraak gemaakt met de koster en samen met hem een drietal liedjes gekozen die echt heel feestelijk klinken (barok stijl). Zijn zus speelt dwarsfluit en ze zullen ook samen een liedje spelen. Verder hebben wij nog 4 liedjes op CD (die live nooit zo mooi zullen klinken zoals wij ze willen): intrede: Canon in D van Pachelbel, uittrede: Halleluia van Handel, tussenzang: Ronan Keating 'When you say nothing at all' en nog iets van Tsjaikovski (intrede nr??).
|
|
Annelies
9-7-2004
|
2-6-2004 21:33:23
Allemaal van harte bedankt voor de reacties... inderdaad, ik moet doen wat ik zelf het beste vind. Het is tenslotte mijn dag... Veel liefs en ook voor jullie een fantastische dag toegewenst.
Kus, Annelies
|
|
Deborah
|
30-6-2004 20:01:55
Hei! Wij verzorgen al enkele jaren huwelijksmissen! Neme gerust eens een kijkje op onze website: www.huwelijksmuziek.tk ! (Onze prijzen vallen heel goed mee :))
|
|
Tinne
2-7-2005
|
1-11-2004 10:24:36
hallo Annelies,
ik trouw op 2 juli en ben ook vollop bezig met de voorbereidingen, niet altijd even simpel! Doe gewoon je eigen ding. Ik vind muziek heel belangrijk voor de sfeer van de viering en probeer om er iets heel persoonlijk van te maken. Wij kozen heel bewust voor cd's omdat er heel wat nummers zijn die voor ons bijzonder zijn of die we heel mooi vinden en live zouden die toch anders klinken en niet meer 'onze' liedjes zijn
groetjes, nog veel plezier!
Tinne
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|