Terug naar overzicht
hallo kijk eens op internet. daar heb ik heel veel dingen gevonden. ikzelf heb ook lang haar, ik ga een krul erin zetten en naar achter spelden. ik heb je een mailtje gestuurd. groetjes debbie
Ik heb mijn proefkapsel verstuurd, misschien vind je het leuk hé :)
http://www.trouwplaza.be/beauty/bruidskapsels-fotogaler... daar vind je heel wat voorbeelden! en voor de rest zouk zegge: googlen maar! daar vind je er honderden! Succes!
Ey Daphne, ben jij van het Waasland:)?
Hier mogen ook foto's van kapsel gestuurd worden: valeke_21@msn.com Groetjes. Valérie
bedankt iedereen om jullie foto's te versturen. Dat vind ik echt heel sympathiek :-) Ik heb er veel dingen uit kunnen gebruiken !! Caroline: ik ben inderdaad uit het waasland. Juisst verhuist naar stekene. Vanwaar ben jij?
Ik ben ook van Stekene:). Waar wonen jullie ergens? Toen je je e-mailadres vermeldde viel mijne frank:).. Ik had u naam al eens gezien op Lindsey van Bogaert hare facebook. Waar doen jullie jullie feest?
wij wonen in de nieuwe wijk in stekene aan de sparrenhofdreef (bockedreef). Wij doen ons feest in de straffe kost in stekene. Die hebben daar echt een mooie zaal achter hun restaurant en genoeg plaats voor onze genodigden. Waar doen jullie je feest?
Das vlakbij mijne vriend zijn ouders, die wonen in de klaproosstraat:). Wij doen ons feest in 't Meersdael. Heb dit van nog mensen gehoord dat die een mooie zaal hebben.Zijn die van prijs redelijk?
ja zeker !! Maar wij hebben thuis een viswinkel en supermarkt en wij leveren ook aan hen. Dus kunnen we een beetje besparen op eten eigenlijk :-)
Das wel handig e, als je zo wat connecties hebt:) Ben je er ondertussen al uit wat je als bruidskapsel neemt?
Ik ga nu zaterdag voor de derde keer iets laten testen. Ik had de vorige keer nog niet het wauw gevoel :-s ik HOOP nu echt dat het mijn ding is.. wel lastig om zoveel keer terug te gaan. maar uiteindelijk betaal je ervoor dus moeten ze doen wat je zelf wilt hé :-)
Is idd een beetje vervelend e. Maarja, ge moete er u echt wel goed bij voelen e, zo ne specialen dag:). Bij welke kapper ga jij?
Haarmode Johan in Sint-Gillis-Waas. Zijn vrouw kan dat echt wel goed :-) maar idd ge moet het juiste kapsel vinden en waar ge goed mee staat e. Zaterdag zullen we zien of ik het eindelijk gevonden heb....
Kben eens benieuwd:). Die nieuwe wijk, das daar met die schoon huizen allemaal?:)