Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal regio Lokeren - Sint Niklaas - Dendermonde

12-6-2006 22:17:21
Dag allemaal!

Kan iemand mij een tip geven voor een feestzaal in regio Lokeren - Sint Niklaas - Dendermonde?
De enige goeie die ik op dit moment ken is den Lozen Boer maar wil wel nog eens enkele andere alternatieven bekijken.

Bedankt!!
Katrien

Katrien
19-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1083

kristel
8-7-2006
 Meld misbruik12-6-2006 22:20:07

hallo. Scala in Beveren heeft heel goede referenties. parkhotel in Lokeren...
Hof ter Buecken in Buggenhout.
Veel succes bij het zoeken van een geschikte zaal

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik13-6-2006 9:09:20

Wij trouwen in 't Meersdael in Moerbeke-Waas.

Andere zalen in de regio waar je eens kan gaan kijken: Tybeert in Lokeren-Daknam, Kasteel van Saffelaere in Zaffelare, Kasteel van Lebbeke in Lebbeke, 't Oud Gemeentehuis in Wichelen... Dat zijn de zalen waar ik zo opkom, ik denk er nog eens verder over na.

Nathalie
23-9-2006
 Meld misbruik13-6-2006 9:51:25

Wij trouwen in het hofke van Bazel te kruibeke.
Echt een heel romantisch interieur.

groeten
Nath

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik13-6-2006 12:18:02

Hey

Wij trouwen in zaal Scala in Beveren. De zaal is echt prachtig (een oude cinemazaal helemaal gerestaureerd met kleine lichtjes aant plafond, tis precies ne sterrenhemel). Ik heb ook al van verschillende mensen heel goede dingen gehoord, dat het eten heel lekker is enzo. Vorige week zijn we onze menu gaan bepalen en hebben we ook al de wijn geproefd. Lekker! Ze zijn ook heel professioneel en vriendelijk. Tis wel neit de goedkoopste zaal.

Groetjes

Vicky
09.09.06

kim

Meld misbruik13-6-2006 20:58:46

een minder bekende zaal,redelijk groot en modern in Bornem. slechts 10 min van sintniklaas.
Rietgaard-dewolk

Katrien
19-5-2007
 Meld misbruik14-6-2006 15:37:03

bedankt voor jullie reacties!
Ik weet alvast wat te doen...
Hopelijk vind ik snel de perfecte zaal.

groetjes,
Katrien

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik14-6-2006 18:10:45

Ik had beloofd nog eens verder na te denken over zalen... Veel heeft het niet opgeleverd: het Schalienhuys in Temse viel mij nog in...

kim

Meld misbruik14-6-2006 18:45:17

nog eentje redelijk nieuw. In elversele: zilte zoen.

Kim
8-5-2006
 Meld misbruik25-6-2006 11:20:06

Hallo Katrien,

Wij trouwen in feestzaal 't Meersdael in Moerbeke. Het bekijken waard! Schitterende lokatie, fantastische ontvangst, ontzettend lekker eten. Veel geluk en succes met het vinden van een unieke lokatie. Groetjes Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...