Terug naar overzicht
ik denk dat iedereen deze momenten wel eens heeft. je hart luchten kan dan goed doen! sterkte met je mama... en droomjurken op papier zijn deze niet altijd in het echt. ik dacht ook een bepaalde smaak te hebben tot ik jurken aantrok. ik ben nu nog wel even aan het wachten om de volgende te gaan kiezen maar ik denk dat je moet kiezen door ze idd aan te doen veel succes!!! en sterkte x
Ik heb ook geen mama meer en ik ken het gevoel... Zo'n momenten wil je echt het liefst van al met haar delen... Bij mij is dat ook zo'n beetje dubbel... Ik heb nu mijn tante meegevraagd maar zij is totaal anders dan m'n mama en ik weet dat ik haar keifel ga missen... Toen ik gaan trouwen was dat meteen ook m'n eerste dubbel gevoel... Het gaat een hele mooie dag worden voor ons maar zij kan het niet meer meemaken :( In elk geval heel veel sterkte!! Ik ben ook aan het wachten op de nieuwe collecties. En als je nog tot eind oktober hebt om de jurk van Cymbeline te bestellen zou ik nog echt niet panikeren... Het is ook zoals Dorien zegt... Het kan goed zijn dat je hem gaat passen en dat je vindt dat je er niet zo mooi mee staat... Het komt allemaal wel in orde! Kop op meid!
Toen ik wist dat we gingen trouwen moest het zijn :p Toen ik gaan trouwen klinkt niet echt Vlaams ;-)
wij trouwen ook pas volgend jaar en ik wilde ook al eens gaan kijken naar een jurk die ik prachtig vond helemaal men ding dacht ik tot ik hem aan had ik het zo een gevoel dit is helemaal mijn ding niet dus je moet hem inderdaad eerst even passen om hem bij jezelf aan te zien heb toen een heel andere genre aangedaan en heb hem toen al vastgelegd omdat mijn moeder en ik zoiets hadden van wow da is hij en wilde hem bijna niet meer uitdoen ik heb de mijne al vast gelegd en ga niet wachten op de nieuwe collectie dus veel succes met het passen binnenkort groetjes
Hey meiden, bedankt voor jullie reacties. Vandaag gaat het alweer een stuk beter en heb ik het idee van de jurk goed kunnen relativeren. Wat een fantastisch forum toch om alles eens van je af te schrijven, je vragen te stellen en ideeën op te doen. Bedankt!
Hey, heb je ook eens naar La Sposa gebeld in Roeselare? Daar hebben ze veel jurken van Cymbeline. Ik weet natuurlijk niet vanwaar je bent. Mijn droomjurk op papier bleek ook absoluut niet de droomjurk op m'n lijf Maar ik denk wel dat het goed zou zijn als je hem eens kan passen, dan weet je het ten minste. Ik hoop voor jou dat dat nog lukt! Je hoeft je alleszins niet op te jagen, je hebt nog meer dan tijd genoeg. Er zijn enorm veel trouwjurken op de wereld, dus ik geloof dat er verschillende kandidaten zijn die heel goed jouw droomjurk kunnen zijn. Ook veel sterkte gewenst met het missen van je mama... De mama van mijn vriend is 3 jaar geleden gestorven, en hoewel we ook dagelijks aan haar denken, is zo'n trouwdag en de voorbereidingen daarvan toch extra moeilijk...