Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe kiezen jullie jullie muziek voor de viering?

6-8-2011 3:33:12
ik ben al meer dan een uur liedjes aan het beluisteren ...
hoe kiezen jullie uiteindelijk jullie muziek want er zijn zoveel mooie liedjes!!!
wij hebben niet echt muziek waar wij altijd naar horen ofzo dusja ...

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 660

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik6-8-2011 3:34:23

heb je ook muziek nodig bij de wet?

Liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik6-8-2011 6:24:02

wij hebben gewoon eens doorgeklikt op vanalles en nog wa op youtube, en best wel veel liedjes gevonden die we graag horen....

Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik6-8-2011 8:26:42

Wij hebben de liedjes gekozen aan de hand van de tekst.. Bij ons zeggen alle teksten iets over elkaar of geven we elkaar een boodschap mee. :)

Groetjes,

Jessica

frida
6-2-2010
 Meld misbruik6-8-2011 8:30:36

Ook wij hadden liedjes gekozen waarvan we de tekst mooi vonden of tekst met een boodschap in.

Groetjes

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik6-8-2011 9:01:12

Wij hebben live zangers in de kerk en zij hadden een soort van lijst doorgestuurd wat ze al op vorige huwelijken hadden gespeeld, dus daar hebben we een paar liedjes uit gekozen. We hebben ook twee liedjes zelf gekozen aan de hand van de tekst en het moment van de viering, dit was voor hen natuurlijk geen probleem...

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik6-8-2011 10:09:49

Wij hebben muziek gekozen die reeds betekenis had voor ons, of waar de tekst volledig klopt met ons verhaal.

En youtube en google is your best friend in dit geval!!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik6-8-2011 13:39:48

Bij ons hetzelfde als bij Sara ; we hadden heelwat nummers uit het repertoire van Il Divo omwille van de teksten maar toch hadden we bvb ook "Stand by me" van Ben E. King, "Donna amante mia" van Umberto Tozzi en Unchained Melody (de soundtrack van de film "Ghost") omdat die nummers een speciale betekenis hebben voor ons.

Nette
7-4-2012
 Meld misbruik6-8-2011 14:48:14

Voor ons is ook de tekst op zo'n moment het belangrijkste en we hopen dat het echte kippenvelmomenten worden. Wij hebben ook gekozen voor een live zangeres.
Liedjes als "Ik heb je lief" van Stef Bos of dat van "Paul De Leeuw", "Ik wil jouw man zijn" van Raymond van het Groenewoud "Voor haar" van Gene Thomas en andere kleinkunstachtige liedjes vind ik heel mooi voor tijdens een huwelijksmis!

Voor ons hoeft het zeker niet te 'pop' zijn, want dat heeft onze priester ook niet zo graag.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik6-8-2011 17:20:55

ja ik heb tot nu een 20tal nummers waarvan ik echt de tekst mooi vind. heb vorige nacht inderdaad ook op youtube gezeten om de liedjes te luisteren en als het dan mooi was de tekst in het nederlands bezien ... kan namelijk heel slecht engels en andere talen dusja mooie teksten en liedjes overgehouden :)

kan me iemand helpen bij de vraag of je ook voor de wet liedjes nodig hebt en zo ja hoeveel? alvast bedankt! x

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik7-8-2011 7:39:40

luister eens naar the love of my life van Darla Day (=wedding song)

romantisch en mooi....

wij gerbuiken ook hou van het leven van Liliane st pierre, en loved van Kim Wilde als uittrede lied -)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...