Terug naar overzicht
Heyhey, Ik doe ook mee ;) Wij trouwen een dagje vroeger. Ik ben sinds gisterenmiddag thuis. Sebiet ga ik voor de laatste pas en hopelijk krijg ik het gelijk mee :) Ik hoop ook dat de weerberichten uit komen :) Wij moeten ook nog enkele dingen doen maar het zal wel lukken :)
Wij ook :) vrijdag is het zover. Ook nog 2 daagjes werken en vanaf woensdag thuis...Anderhalf jaar geleden leek het nog een eeuwigheid en nu staat het al voor de deur! Alles is geregeld, straks kleed nog eens passen om te zien of het het best is met grote of kleine hoepelrok. Ring gaan halen. Mijn vriend laat woensdag zijn ring zetten (tattoo).Donderdag mijn meter gaan helpen met de bloemstukken en dan 's avonds alles naar de zaal brengen. En inderdaad het weerbericht ziet er altijd een beetje beter uit! Doe maar genoeg kaarsjes branden! :D
hier nog een bruidje voor de 13 de, wij hebben toch nog wel wat dingetjes te doen hoor, nog enkele misboekjes inbinden, de zaal klaar zetten, aan huis wat versieren, bloemen bestellen,...pffffffffff komt allemaal wel in ordehopelijk schijnt het zonnetje dan komt alles goedveel succes joke
Hier ook een bruidje voor 13/08 :-) Ik moet ook nog twee daagjes werken en vanaf woensdag vrij! Hier is zo goed als alles geregeld... gaan nu beginnen met alle misboekjes in te binden, voor de rest is alles klaar (Hoop ik :-) ) Vrijdag terug naar de zaal voor al enkele dingen af te geven zoals de bedanktjes, menukaarten, ...Woensdag laatste pas voor mijn kleed, donderdagavond laatste keer dansles voor onze openingsdans, ... Spannend allemaal!!!! Hopelijk schijnt het zonnetje inderdaad!!!! Duimen allemaal!!! :-)
hoi hier nog een 12augustus bruidje bij ons is alles al geregeld niets meer te doen of te halen en donderdag de zaal inorde gaan maken en versieren woensdag avond voor mijn nagels (gel) met veel stress in het koppeke hoop ik ook idd dat de weersvoorspellingen kloppen! grtz