TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Astrid
15-7-2006
|
13-6-2006 7:08:01
Hallo Mireille,
ik ben ook niet meegeweest om het pak van mijn ventje te kiezen. Hij heeft ook geen gilet want dat wordt bijna niet meer verkocht dus hadden ze dat niet in die winkel. Nu vond hij dat zelf wel jammer en wou hij nog ergens anders op zoek maar dat heb ik hem maar afgeraden. Vind maar eens iets dat daar dan op past. Als dat niet uit dezelfde stof is, is dat ook maar raar denk ik dan zo. Hij was niet van plan een stropdas te dragen maar heeft zich toch laten overhalen. Ik ben supernieuwsgierig! Ik zou zeggen vertrouw op uw ventje, hij zal er wel prachtig uit zien! Nog even geduld zou ik zeggen en dan kan je het resultaat bewonderen. Ik vind het best wel spannend als je het nog niet gezien hebt. Dan hebben wij ook nog een verassing hé!
Groetjes en maak je niet teveel zorgen, Astrid 15.07.2006
|
|
Lien
26-5-2006
|
13-6-2006 8:04:18
Hey Mireille
Ik ben meegeweest met mijn ventje en wij wilden ook een driedelig pak, maar de verkoper had dat zelfs niet meer in de winkel hangen ( Hugo Boss in Antwerpen) dat was volledig uit de mode ...
Hij had er ook een gewone stropdas bij en ik vond hem echt heel mooi op onze trouwdag !! Niet te stijfjes, maar mijn ventje zoals ik hem ken :-) Dus ik zou zeggen, vertrouw maar op de smaak van de verkopers en je ventje !
Geen enkele reden tot paniek,
Groetjes Lien 26/05/06
|
|
Skiwi
13-5-2006
|
13-6-2006 8:06:39
mijn vriend had een pak (broek-vest) en een hemd.
geen das, geen gilet, ....
Mocht hij die andere dingen aandoen, hij zou er zich niet goed in voelen. en dat wil ik ook niet.
Laat hem toch aandoen wat hij wil .. Hij kiest het kleed toch ook niet mee?
Mieke reeds 31 dagen getrouwd
|
|
Skiwi
13-5-2006
|
13-6-2006 9:47:01
BTW, wij hadden mijn vriend zijn kostuum gekocth bij C&A in Antwerpen en daar hadden ze nog wel veel 3-delige kostuums ...
Mieke just één maand getrouwd!
|
|
Vanessa
9-9-2006
|
13-6-2006 9:56:20
Ik ben mee gaan kiezen vooral omdat hij wat schrik had dat zijn moeder hem iets zou opdringen dat uit de tijd is. Wat we gemerkt hebben is dat 'dagelijksere' kostuums zonder ondervestje verkocht worden maar trouwkostuums meestel nog wel 3-delig zijn. Hij heeft 3-delig want wou dat absoluut, wel een moderne snit. Hij wou echt opgekleed en speciaal zijn. groetjes
|
|
Peggy
23-6-2007
|
13-6-2006 10:19:19
Hey Mireille,
Ik zou me niet te veel zorgen maken. In de winkel zullen ze hem vast en zeker goed geholpen hebben. Het is voor hun winkel trouwens geen reclame iemand een trouwkostuum meegeven dat op niet veel trekt. Lig er niet van wakker en probeer alsnog positief te zijn voor zijn keuze. Ik veronderstel dat jij het ook minder prettig zou vinden als je vriend totaal niet enthousiast zou zijn over de beschrijving van jouw kleed.
Veel succes nog Peggy 23/06/07
|
|
Debra
11-8-2006
|
13-6-2006 10:22:57
Hoi,
Laat je ventje, zoals afgesproken maar zijn ding doen. Jij bent uiteindelijk toch ook alleen om je kleed geweest en hij heeft waarschijnlijk ook wel een idee hoe hij jou zou willen zien maar daarvoor zegt hij het niet en vertrouwt hij je helemaal! Mijn ventje is ook alleen geweest en ik zou niets anders willen! Ik wil op de grote dag ook verrast worden! Als ik me niet vergis heb ik hem al horen praten over een gilet dus bij mijn ventje is het 3-delig. Al komt je ventje nu met of zonder gilet, het is de moeite die hij ervoor heeft gedaan die telt en ook wat hij graag ziet. Mss voelt hij zich niet op z'n gemak met een gilet en wil hij het wat modern houden. Hoe moeilijk het ook is, vertrouw hem en laat hem zijn ding doen. Op de dag zelf zal je dan zien dat die zorgen allemaal voor niets waren.
Debra 11/08/06
|
|
Wendy
5-8-2006
|
13-6-2006 11:02:19
Hey
Ik mocht ook niet mee toen mijn ventje is gaan kiezen, aangezien zijn ouders dit persé zo wilden en zij ook betaalden (de rest betalen we wel zelf) Ik weet dat hij een 3delig heeft, maar een poepsjiek, van Milano of zoiets.. Ik zag hem liever wat gewoner, want zijn pak is duurder als mijn kleed, maar zijn mama wou da persé zo.. Bij ons is 't dus net omgekeerd :D, maar hij doet aan wat hij zelf wilt hè, ben wel eens benieuwd.. Zou hem gewoon laten doen, ik denk dat op de dag zelf je hem sowieso prachtig gaat vinden, net zoals hij jou prachtig gaat vinden :)
Wendy 05/08/06
|
|
Vicky
9-9-2006
|
13-6-2006 12:23:49
Dag Mireille
Ik ben meegeweest met mijn schatteke, omdat hij dat liever had. hij zag het echt niet zitten om alleen te gaan. Hij wou een smoking, en heeft nu een zwarte smoking. Hij is zo fier gelijk ne gele gieter! En er zijn idd mensen (van zijn familie) die zeggen dat dat neit gedaan wordt om in een smoking te trouwen, dat dit voor tijdens het feest is en dat ge dan in de mis een jaquet moet hebben. Maar we trekken ons daar niks van aan. Hij voelt zich super in zijn smoking (vgl james Bond hihi) En zo wil ik ook dat hij zich voelt.
Ik heb ook al vaak gemerkt dat als ge iets beschrijft dat ge het vaak onrecht aandoet. Als ik mijn trouwkleed beschrijf dan denk ik echt dat het mooier is int echt dan zoals de beschrijving. Dus ge zult wel aangenaam verrast worden.
En ja, nu moet ge't goedmaken bij u ventje hé. Een etentje vanavond misschien?
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
Elke
15-7-2006
|
13-6-2006 13:12:49
Dag Mireille,
Maak je niet te veel zorgen. Hij zal wel schoon zijn!!!
Groetjes, Elke
|
|
Cindy
8-7-2006
|
13-6-2006 14:32:52
Wij hebben het er nooit over gehad of ik mee mocht of niet.. kheb het hem weleens gevraagd, maar hij wilde mij er gewoon graag bij. Ik ben dan meegeweest met foto's van mijn kleed en de man van de winkel (Brussels ceremony) heeft 3 pakken voorgelegd. Toevallig was daar ook het pak bij dat hij in de etalage had gezien en dat hij absoluut wilde. :-) Het is een echt trouwkostuum: 3-delig met gilet, een mooie das en een pochette. Alles past mooi bij elkaar want het is een beige kostuum en de details in de gilet, das en pochette zijn rode geborduurde bloemetjes die bijna net hetzelfde zijn als op mijn kleed.. maar dat weet hij natuurlijk niet :-) Het is een kostuum van Masterhand en alles samen kost het zo'n 650€, ook de retouches dus dat valt goed mee. Hij heeft nog nooit een stropdas gedragen, laat staan een kostuum.. maar voor de trouw wilde hij dat wel aandoen. De winkel hing trouwens vol met 3-delige pakken en dat is dus echt niet uit de mode (voor feestkledij).
Cindy en Jurgen 08/07/06
|
|
Mireille
1-9-2006
|
14-6-2006 7:33:15
Ik heb misschien wel te overdreven gereageerd...en zoals ik lees is het dus nie gek om geen gilet te hebben! Maar ja...dat weet ik ook allemaal niet hè ! Ik heb het al goed gemaakt en vertrouw op hem, hij zal er idd heus wel goed uitzien op onze dag ! Bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Mireille
|
|
Lieve
1-9-2006
|
14-6-2006 19:04:57
Hey meiske,
geen zorgen, hij zal zeker niet voor joker staan. Ik merk hier wel vaker dat sommige bruidjes niet veel vertrouwen hebben in de smaak van hun aanstaande, maar ik ben er zeker van dat hij er schitterend uit zal zien de dag zelf. Zoals hier eerder al gezegd is, zal de verkoop(st)er wel weten wat hij of zij doet. Mijn ventje gaat helemaal alleen, dus zonder zijn moeder of iemand anders erbij en ik ben er zeker van dat ik hem knap zal vinden. Bovendien vind ik het ook wel spannend dat ik niet weet hoe hij eruit zal zien!
Groetjes, Lieve
|
|
Ann-Sophie
9-9-2006
|
15-6-2006 15:59:45
Hey,
Ik ben samen met mijn ventje zijn pak gaan kiezen, hij was ook geruster als ik mijn gedacht zou kunnen zeggen....
Wel, hij heeft 2 pakken aangehad, eentje héél traditioneel met gilet dus maar wel moderne snit en kleur en dan een meer modern van Hugo Boss (vest en broek + hemd en stropdas en pochette) en alhoewel we het eerste toch ook mooi vonden zijn we voor het meer " casual" gegaan gewoon omdat dit meer de stijl is van mijn toekomstige en omdat hij er op die manier toch ook weer speciaal uitziet. Het kleur is niet donker maar net bleek maar met zijn donkere haren en bruine huidskleur staat dit hem prachtig !
Ook zonder mij en met de hulp van de verkoopster had hij deze keuze gemaakt denk ik dus maak je niet teveel zorgen, je zal hem zeker mooi vinden !
Groetjes Ann-Sophie 09-09-06
|
|
petra
20-5-2006
|
20-6-2006 16:29:09
Wel, om precies dezelfde reden ben ik dus mee gaan kiezen ;)! Nee, mijn ma had een 3delig pak, het ligt er gewoon aan wat het beste bij je man past, waar hij het mooist mee is. Persoonlijk was ik ook meer te vinde voor 3delig, maar 2delig kan ook erg mooi zijn hoor! Dat is inderdaad meer casual. Ik ben er zeker van dat jou man er ook stralend zal uitzien, maak je maar geen zorgen!
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|