TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
12-8-2011
|
6-8-2011 12:15:10
Ik trouw vrijdag en ben vanaf woensdag thuis. Normaal ging dit pas vanaf donderdag zijn, maar het bedrijf is vrijdag gesloten. En heb de hele week nadien ook nog genomen. Om beetje te bekomen :) Bedankjes klaar te maken, cadeautjes open te doen enzo... donderdag moeten enkel de auto's nog afgehaald worden en versierd. En de bloemstukken maken samen met mijn meter. En dan alles naar de zaal brengen.
|
|
Joeri
28-7-2012
|
6-8-2011 12:18:01
Hey Isabelle,
Wij trouwen op zaterdag, ik neem waarschijnlijk de week ervoor vrij, me nog eens laten verwennen en rustig naar de trouwdag toeleven.
Je weet maar nooit wat er nog geregeld moet worden de laatste dagen.
|
|
Sigrid
3-12-2011
|
6-8-2011 12:42:05
Ik trouw op zaterdag en ben donderdag, vrijdag thuis. Moeten de zaal de nog klaarzetten (zowel voor receptie als voor avondfeest, laatste hand leggen aan inbinden misboekjes.) Klaarzetten "s.o.s.-mand" (met naald draad, plakkers, die dingen) klaarleggen gerief voor volgende dag: lingerie, make-up, schoenen.
extra schoenen in zaal avondfeest leggen. Wat de laatste dingen die nog moeten gebeuren.
|
|
Kim
19-8-2011
|
6-8-2011 12:52:44
Ik trouw op een vrijdag en heb de week ervoor volledig vrij. Ik had gevraagd vanaf de dinsdag, maar heb meer gekregen. De week erna heb ik alleen de maandag nog en dinsdag ga ik weer werken.
|
|
jamie
9-3-2012
|
6-8-2011 13:42:23
Wij trouwen op een vrijdag en ik denk dat we beide vrij zullen zijn vanaf woensdagavond, woensdag nog een dagje werken want 2 daagjes na de trouw vertrekken we 14 dagen op huwelijksreis dus een mens kan niet alles hebben hé groetjes jamie
|
|
Sanne
9-7-2011
|
6-8-2011 15:48:48
Wij zijn op zaterdag getrouwd en hadden beide de hele week daarvoor vrij. We hadden toen nog redelijk veel werk, maar we hebben een deel van het feest bij ons thuis gegeven, dus alles moest proper en netjes zijn, we moesten nog naar de winkel en eten klaarmaken, de versieringen verder in orde maken...
|
|
Patricia
2-6-2012
|
6-8-2011 18:49:42
Wij trouwen op zaterdag maar hoe het momenteel luidt op het werk, zou ik de vrijdag nog moeten gaan werken ... ik denk het niet !!!
Liefst had ik ook 2 dagen ervoor vrij maar zal er maar 1 "opeisen".
|
|
tima
8-9-2012
|
6-8-2011 20:48:35
ik neem 1 week vooraf en 2 erna om miss een last minute tenemen :-) beetje te zien wat er nog over is vant budget. in de week voordien wordt het ook alles grondig kuisen want als het regend wordt het picknicken in ons huis ipv int bos (blankaert) , nog eens alles laten bevestigen en eens goed bekijken , maken dat iedereen het definitive draaiboekje heeft , de laatste zonnebank beurtjes , facial ,de nageltjes doen wenkbrauwen epileren oksels & benen waxen , voetjes inorde doen , aja op de avond voor mijn huwelijk wordt mijn haar gekleurd weer int blond als surprise voor mijn ventje want hij is niet zo voor mijn oranje lokken die ik sinds januari heb en met dat ik in het ouderlijk huis slaap zal hij het de dag zelf maar zijn
|
|
Claudia
12-8-2011
|
6-8-2011 23:00:01
Ik trouw nu vrijdag en ik heb heel de week vrij. Eigenlijk moeten er nog vele kleine dingen gebeuren: manicure, pedicure, ontharingen, auto wassen, appartement wassen, bedankjes inpakken, auto's versieren, partytent ophalen voor bijeenkomst hier voor het geval het regent, tandarts voor tanden te reinigen, alles leveren aan de zaal, duiven ophalen, ... Erna hebben wij twee weken. Beetje bijkomen en de laatste week nog verhuizen.
|
|
Brenda
10-9-2011
|
6-8-2011 23:45:23
ik blijf thuis vanaf woensdag (we trouwen op zaterdag)
|
|
Jessica
26-8-2011
|
7-8-2011 9:46:12
Wij trouwen op een vrijdag en ik heb vanaf de maandag ervoor vrij. Mijn vriend pas vanaf de donderdag. Na ons huwelijk hebben we beiden nog een weekje om enkele dagen naar zee te gaan en wat te bekomen :) Groetjes, Jessica
|
|
Melissa
2-9-2011
|
7-8-2011 12:00:03
Hoi, Ik trouw 2/09 en ik heb vrij van 17/08 tem 10/09! Ik heb heel veel overuren gemaakt dus die heb dan nu kunnen inzetten. Mijn verloofde heeft pas vanaf de week ervoor vrij. Maar ik kan dan al dingen poetsen enzo! Werk genoeg maar vooral ernatoe genieten dat is mijn bedoeling! Groetjes melissa
|
|
Veerle
2-7-2011
|
8-8-2011 15:03:24
Wij zijn op zaterdag getrouwd en mijn man was thuis vanaf woensdag, ik vanaf donderdag... Maar........ wat vroeger was misschien handiger geweest...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|