Terug naar overzicht
Absoluut Hofman in Aalst (Gentsesteenweg 161, 9300 Aalst, tel.: 053/21.17.25).Ze zijn niet goedkoop, maar als ik iets delicaats heb, ga ik altijd naar daar.Succes!Fieke7/07/2007
In Wevelgem, dicht bij de kerk.Ik denk dat het St-Klara heet, maar ben het niet zeker.Mijn kleedje is perfect teruggekomen, en was HEEL vuil.Groetjes,Joke
De Geest in Gent (en Brussel) is de hofleverancier en bestaat al 160 jaar, die hebben maw bijzonder veel ervaring met mooie jurken... mijn kleedje was er perfect gekuist!GroetjesBarbara4.11.2005
hey,AVAC in Ronse, ze hebben verschillende depots zowel in west- als oost-vlaanderen, van waar ben je juist?Je brengt dan in zo een depot of in Ronse zelf je kleed binnen en de week nadien of soms de week zelf dat hangt er van af, heb je het terug.Ik heb er heel goede ervaringen mee in elk geval en ken ook een beetje de gang van zake omdat mijn schoonmoeder er werkt.Moest je geintresseerd zijn kan ik je altijd laten weten of er depots zijn in de buurt van waar jij woont.GroetjesGretel11/08/2006