Terug naar overzicht
hallo! Wij hebben iets van Jaques Brel: Quand on n'a que l'amour en vanavond trouwen mijn neef en zijn vriend, dan zal ik jullie morgen laten weten op wat zij dansten! ;) Succes!
Hey hoi Joeri Wat denk je van More than words van Extreme, Geef mij je angst van Guus Meeuwis, Nothing else matters van Metallica,.... In ieder geval heel veel geluk toegewenst! Groetjes, Laura
Wij nemen Underneath your clothes van Shakira...Gaat over een man hé ;-)
Hey Joeri, Wij hadden een hele lijst met liedjes van Bryan Adams: Heaven, Everything I doAerosmith: I don't want to miss a thingAxelle Red: Parce que c'est toiMilow: You and meMaria Mc Kee: Heaven...Misschien eens op google gewoon: openingsdans intikken. Op die manier heb ik veel gevonden. Nog veel voorbereidingsplezier!
allemaal bedankt voor de reactie's ik weet dus wat me te doen staat googlen en youtuben :-) alvast bedankt allemaal voor de tips
Wij hadden you're stille the one van Shania Twain. Past ook wel vind ik bij jullie
hier kun je ook eens openingsdans intikken en de reacties lezen heb er trouwens ook al veel liedjes bij gezet http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=346980&su...
oja zeem zoet maar wel kippevel come what may moulin rouge kdacht niet dat er over een haar gaat tis wel een man en vrouw die zingen
Mijn homovriendje raadt jullie 'Nikita' van Elton John aan...
Hallo wij zijn ook een mannenkoppel... mooi is ook : i'm your man van Leonard Cochen dans me van YasmineSacha van Liliane St PierreHet verschil van Liliane St PierreThis is the moment van René Froger
Everything van Michael Bublé Had ik graag gehad als openingsdans, maar mijn man zag dit niet zo zitten. We hebben het dan maar in de viering gebruikt.
Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing lyricsBon Jovi - Thank You For Loving Me Lyrics
Your Song van Elton John?