Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen zelf maken..

6-8-2011 13:40:06
Hejj bruidjss..

Wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken om zo wat de kosten te laten zakken.. ( is dit echt zo of kost het ook nog veel geld die blaadjes + enveloppen + drukwerk?)

Met welk programma zou ik dat het best maken? een vriend van ons wil ons wel helpen met het eventueel te maken in photoshop maar dan kan ik er zelf niet aan werken dus vindt het wel jammer dat ik het dan uit handen moet geven.

We willen graag werken in het thema zwart & wit met van die moderne krullen dat je tegenwoordig veel tegenkomt.. die krullen vinden is dan ook wel zeer moeilijk want ik weet niet hoe het juist te verwoorden.

wat denken jullie, zelf maken of naar de drukker gaan?

groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 868

Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik6-8-2011 15:11:07

www.vistaprint.be
Héél veel mogelijkheden en elke dag stuntprijzen.

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik6-8-2011 15:21:10

He Jamie, wij gaan dat ook doen, in dezelfde stijl als jullie (met wat poederroze accentjes). Voorlopig heb ik een uitnodiging (een ideetje) gemaakt in Word maar wil het uiteindelijk ook met Photoshop gaan uitwerken. Zo'n afbeeldingen heb ik gewoon op het internet proberen te zoeken. Je moet zeker eens naar CanStockPhoto.com gaan kijken, daar vind je al veel (wel betalend maar dat valt mee).
We gaan de kaarten (1/3e van een A4, dubbel bedrukt maar niet gevouwen, soort flyertje) zelf drukken bij onze ouders, als je een wat betere printer in de buurt hebt gaat dat goed. Mijn schoonzusje heeft dat vorig jaar ook zo gedaan en het gaf een mooi resultaat.
Veel succes ermee

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik6-8-2011 15:31:53

(Zoek trouwens naar 'baroque wedding invitation')

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik6-8-2011 15:56:47

wij hadden ook gekeken. En de drukker kwam uiteindelijk goedkoper uit, dan als we het zelf deden.

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik6-8-2011 16:13:14

dankjj voor de reacties..

Kzal het allemaal eens op mijn gemakje bekijken als mijn zelfgemaakte versie af is zal ik eens naar een fotocopiecenter trekken en daar eens bekijken op hoeveel het allemaal komt..

groetjes jamie x

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik6-8-2011 19:29:57

Wij wouden dit ook eerst zelf maken, maar uiteindelijk scheelde het maar 50€ met gedrukte kaartjes. Dus hebben ze laten drukken, want anders moet je er ook nog je tijd insteken en zien dat alles mooi recht is enzo...

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik6-8-2011 20:50:58

Met Powerpoint of Publisher kan je heel wat kanten uit en het is vrij makkelijk om te gebruiken ; zelf gebruik ik nog iets liever Powerpoint maar dat ligt voor iedereen wss anders. Onze menukaarten, uitnodigingen, tafelschikkingen, de kaartjes bestemd voor de gasten ivm de tafelaanduiding, de bedankkaartjes en de zaalplattegrond, werden allemaal gemaakt in Powerpoint. (Gesaved op USB, voor het geval er met de pc iets mis zou gaan).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...