Terug naar overzicht
www.vistaprint.be Héél veel mogelijkheden en elke dag stuntprijzen.
He Jamie, wij gaan dat ook doen, in dezelfde stijl als jullie (met wat poederroze accentjes). Voorlopig heb ik een uitnodiging (een ideetje) gemaakt in Word maar wil het uiteindelijk ook met Photoshop gaan uitwerken. Zo'n afbeeldingen heb ik gewoon op het internet proberen te zoeken. Je moet zeker eens naar CanStockPhoto.com gaan kijken, daar vind je al veel (wel betalend maar dat valt mee).We gaan de kaarten (1/3e van een A4, dubbel bedrukt maar niet gevouwen, soort flyertje) zelf drukken bij onze ouders, als je een wat betere printer in de buurt hebt gaat dat goed. Mijn schoonzusje heeft dat vorig jaar ook zo gedaan en het gaf een mooi resultaat.Veel succes ermee
(Zoek trouwens naar 'baroque wedding invitation')
wij hadden ook gekeken. En de drukker kwam uiteindelijk goedkoper uit, dan als we het zelf deden.
dankjj voor de reacties.. Kzal het allemaal eens op mijn gemakje bekijken als mijn zelfgemaakte versie af is zal ik eens naar een fotocopiecenter trekken en daar eens bekijken op hoeveel het allemaal komt.. groetjes jamie x
Wij wouden dit ook eerst zelf maken, maar uiteindelijk scheelde het maar 50€ met gedrukte kaartjes. Dus hebben ze laten drukken, want anders moet je er ook nog je tijd insteken en zien dat alles mooi recht is enzo...
Met Powerpoint of Publisher kan je heel wat kanten uit en het is vrij makkelijk om te gebruiken ; zelf gebruik ik nog iets liever Powerpoint maar dat ligt voor iedereen wss anders. Onze menukaarten, uitnodigingen, tafelschikkingen, de kaartjes bestemd voor de gasten ivm de tafelaanduiding, de bedankkaartjes en de zaalplattegrond, werden allemaal gemaakt in Powerpoint. (Gesaved op USB, voor het geval er met de pc iets mis zou gaan).