Terug naar overzicht
Hey,Ik vind het idee op zich wel leuk, maar ik vraag me af op welke dag er getrouwd wordt.Nu vind ik het wel een beetje vreemd dat je de volledige klas van je kinderen erbij wil betrekken. Ook uit het oogpunt van de school, als er bij iedere gelegenheid gevraagd gaat worden om de klas te betrekken.... Ik denk dat de leerkrachten daar niet zo gelukkig mee gaan zijn. (tenzijhet in het weekend valt natuurlijk.)Ik zou zeggen dat het idee goed is, maar dan eerder als je zelf voor de klas staat en "jouw" klas laat komen.Als je het leuk wil maken voor je kinderen kan je z misschien elk een goede vriend / vriendin laten uitnodigen voor de gehele dag ipv hun hele klas.Groetjes Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
HeyIk zou idd de beste vrienden van je kinderen uitnodigen, zodat je kinderen op het feest ook hun 'eigen' volk hebben. Net zoals mijn ouders op ons feest hun 'eigen' mensen uitnodigen. Maar heel de klas? Dat vind ik ook wat veel, voornamelijk omdat dit dan al 3 klassen zijn hé. En ik zou dit idee zeker eerst voorleggen aan je kinderen, misschien vinden zij dit helemaal niet zo leuk! GroetjesVicky09.09.06
Hangt er beetje vanaf... wanneer trouw je en zo. Lkrn. hebben ook niet altijd zomaar de tijd om even een stuk lestijd op te offeren. Als lkr. weet ik dat je je toch wel aan timing moet houden en op eind van schooljaar of voor rapport is vaak alles al redelijk hectisch (zoals nu bvb.). NU, voor een erehaag en vlak bij school zal er nu wel niet zoveel tijd nodig zijn...Bovendien hangt het ook af van de grootte van de groep en zo. Verder vraag ik me af of die kinderen er veel aan zullen hebben...