TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
laura
|
6-8-2011 20:04:21
Hoi Sofie,
Je hebt van die bh`tjes die kleven en zonder bandjes zijn. Dan heb je minder het gevoel dat iemand je borsten kan zien. Of van doe kleefband speciaal voor bustiers. Bekende mensen werken daar ook mee.
Alvast veel succes met je verdere voorbereiding!
Groetjes,
Laura
|
|
Véronique
31-7-2009
|
7-8-2011 11:42:18
Je hebt idd van die dubbelzijdige kleefband, waardoor je het kleed aan je huid 'kleeft', net zoals Hollywoodstars dat doen (te koop bij o.a. Veritas). Echter, of dat ook 'pakt' op een stuge bustier... Dat is natuurlijk was anders dan een luchtig stofje...
Hebben ze in de winkel daar niks op gezegd? Daar zouden ze toch een oplossing op moeten kunnen bedenken???
|
|
Sofie
12-8-2011
|
7-8-2011 11:50:04
Probleem is dat de winkel in Turnhout ligt, ik woon in Liedekerke en dat is zo'n goeie 2 uur rijden. Ik trouw vrijdag en heb helemaal geen tijd om daar naartoe te gaan.
Ik zou kunnen bellen, maar het is een Chineeske en die spreekt eigenlijk heel slecht nederlands. Ze verstaat het wel, maar ik versta haar niet :) Ik heb mijn kleed hier al van vorig jaar en toen stelde dit probleem zich niet. Ben denk ik gewoon bijgekomen aan mijn borsten. Maar ik zal zien dat ik eens naar Veritas kan gaan kijken. Nog een ander idee waar je deze tape zou kunnen vinden? Thx
|
|
laura
|
|
|
Sofie
12-8-2011
|
7-8-2011 21:47:17
mijn ma gaat eens kijken bij Hunkemoller, normaal hebben ze dat daar, volgens de website toch... bestellen zal wss al wat te laat zijn he, als het hier zeker donderdag moet zijn. als ze het bij hunkemoller niet hebben zal ik wel moeten bestellen, maar dan als ik morgen bestel hebben zij dinsdag hun geld pas, en als ze het woensdag opsturen is da hier wss pas vrijdagmiddag... en dan ist al te laat :) afwachten zeker... pfff :(
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|