Terug naar overzicht
Hihi, ik herken het gevoel meteen!Wij hadden vandaag onze deadline en gaan er maandag zelf nog een 20-tal mensen moeten opbellen. Maar dit zijn enkel familieleden en geen vrienden, die hebben zich mooi aan de deadline gehouden. Mooi wilt zeggen, vandaag nog een 15-tal berichtjes, mailtjes enzo ontvangen ;) Stress begint bij mij te komen in ieder geval!
120 genodigden : onze deadline is binnen 9 dagen en van 74 hebben we nog niks gehoord... (maar die gaan er denk ik allemaal van uit dat we wel weten dat ze komen) wat ik wel raar vind : er zijn dan mensen die wel een berichtje laten dat ze het zo'n toffe uitnodiging vinden maar die zeggen dan wel niet of ze komen...
Hey An, idd je verhaal is herkenbaar. Wij hebben ondertussen (eindelijk) van iedereen een antwoord :)! Je moet er echt achterzitten hoor :)!En ja die bevestiging heb ik ook altijd nodig... Ik zou vooral graag willen horen: 'amaai je hebt dat goed geregeld en gedaan', en 'waaaauwww je hebt een kei mooi kleed' of 'mmm, dat eten is lekker :)'. Nee, tot nu toe, enkel maar opmerkingen: 'je had toch beter de jaguars genomen ipv de mini's'! Ja, op de mini's komt al van in het begin veel commentaar, want ze willen niet in die kleine autootjes: 'Hoe moet ik daar ingeraken?', 'we moeten onze kop scheef houden.' Allé, dus ook nood aan bevestiging hier :)! Ciao