Terug naar overzicht
scarpelini oostende staat op hun site hoeveel of wat weet ik niet miss op voorhand eens bellen ?volgens de store locator op site blue by enzoani prima donna deerlijk
hoi ben je in Le Chapeau geweest in Antwerpen? Want in Bree is er nog eentje...zouden de verkoopsters niet eens kunnen bellen naar deze filiaal en vragen als die daar dan wel aanwezig zou zijn?het is het proberen waard hé veel succes xxx
Hey! Bij Koonings in Deurne (Nederland) hebben ze ook een uitgebreide collectie van Blue by Enzoani. Ik ben daar wel in oktober langs geweest maar zo snel zal het niet veranderd zijn. De verkoopster had me er ook één jurk van laten passen maar voor mij is Pronovias dé jurk geworden :) Succes met je zoektocht! x
Mijn kleed was ook van blue by enzoani en ik heb het gekocht in Le chapeau in Antwerpen... Je kan kijken op de site welke winkels dit merk verkopen http://www.bluebyenzoani.com/ Mijn kleedje was van de collectie 2010 het 5de kleedje canberra :-) mss moet je wachten op de nieuwe collectie die er pas is in oktober
Hoi, Bedankt voor de reacties! Ik zal dan eens contact opnemen met Koonings in Nederland. De mensen bij Le CHapeau hebben inderdaad contact opgenomen met de andere winkel maar ook daar hadden ze het niet. Dan moest ik het bestellen. Ik vond ze eigenlijk ook heel erg pushy. Misschien ben ik te voorzichtig maar ik kan mij moeilijk inbeelden dat er iemand is die haar trouwkleed koopt vooraleer het ooit gepast te hebben??!!
De mijne is ook Blue by Enzoani. Gekocht in Scarpellini Oostende. Erg vriendelijk.
Ik ben ook van Mechelen en was een enorme fan van provonias. Toch is het een kleed van