Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kijkje terug op onze dag 30 juli 2011

6-8-2011 22:52:55
Hey bruidjes en gommetjes...
Inmiddels is het hier mevrouw D'Hoker en ik breng jullie een kort verslagje van onze dag

Ik bleef vrijdagavond bij mijn mama slapen in Stekene om van daaruit te vertrekken naar de kapper.
Om 6u stond ik op ... Natuurlijk niet veel geslapen en vol stress... Om 6u45 reden we door richting kapper, want we hadden met z'n allen om 7u30 een afspraak... De kapper was te laat en kwam maar om 7u45 opdagen, maar uiteindelijk fabriceerde hij een meesterwerk. Om 9u15 vertrokken richting Beringen om uiteindelijk na een kleine file om 10u thuis aan te komen...
Daar juist een glimp van mijn toekomstige man in joggingpak opgevangen ... Hij ging zich klaarmaken bij de buur, zijn getuige...
Visagie en aankleden verliep vlotjes Ook het uitdelen van de (pols)corsages verliep vlot. Goede commentaar en nogmaals dank aan Francis van Luijk om mij uit de nood te helpen toen mijn bloemiste het liet afweten!!! (Trouwens iedereen van de suite was vol lof over de corsages)
Om 11u30 kwam mijn toekomstig ventje opdagen en dronken we nog samen een glaasje bubbels om de stress weg te spoelen. Om 12u15 reden we door richting gemeentehuis. De heren van de suite met eigen vervoer en de dames van de suite samen met de bruid en de bruidskindjes in een gehuurd busje: http://www.vw-busje.be
WOW wat een service... (Deze meneer heeft 5u met ons rondgereden van Beringen naar herk de stad van daar naar Bilzen en dan naar de feestzaal...) Dus echt een aanrader!!!

13u moesten we in het gemeentehuis zijn, maar voor ons was er nog een trouw bezig... Wel even raar... Maar na een 30 min. vertraging, trouwde we voor de wet en eindelijk was het officieel. We kregen een fles bubbels, gegraveerde glazen en een gegraveerde pen als aandenken mee.
Na het officiële gedeelte gingen we met de suite tapassen in de nabije taverne en om 15u reden ik en mijn man verder richting de fotolocatie: Alden Biesen in Bilzen... Gelukkig was het niet aan het regenen dus we konden mooie foto's trekken in de franse tuin.

Om 17u moesten we in de feestzaal zijn, dus ons busje bracht ons naar daar. Daar aangekomen werden we hartelijk ontvangen door de maitre van dienst. Freddy hielp ons super goed en met een stralende lach!
De humanistische viering verliep heel goed, enkel de speechen van mama en papa zorgden voor een uur uitloop.... Onze viering werd een beetje ingekort en eigenlijk het ritueel, de handenbinding, viel weg... Spijtig, maar anders ging het echt wel te lang te worden. Op het einde van de viering werden er ballonnen opgelaten met een kaartje aan... Heel mooi en leuk! (inmiddels hebben we een tiental kaartjes (van de 75 ) teruggekregen) Maar het leverde ons heel wat mooie foto's op.
Ballonnen werden bezorgd door MVC te Beringen - Paal. 150 euro voor 100 ballonnen met helium bezorgd in de feestzaal! Vele goedkoper dan alle andere ballonzaken in omstreken.

De aperitief was een beetje korter, want door het uitlopen van de viering stonden de obers te trappelen om te beginnen met opdienen.
Om 20 u aan tafel: pastabuffet... Iedereen stond er een beetje sceptisch tegenover (lees heel wat commentaar van de familie "zou je dat wel doen? Is dat niet wat gewoontjes?") maar dit buffet was boven onze verwachtingen! WOW!! wat een buffet... Lekker, mooi gepresenteerd en meer dan wat we eigenlijk op onze offerte staan hadden... Cadeau van de zaak! We wisten niet wat ons overkwam... Echt ferm!!! Natuurlijk ook het dessertenbuffet was AF! Dit werd gepresenteerd met de nodig show ! Als er bruidjes zijn die nog een feestzaal zoeken: Bevershof te Bilzen!!! SUPER!! Echt waar!!!!! Bediening, decoratie, tafelschikking... We hebben echt geen aan- of opmerkingen... Dit alles steeg boven onze verwachtingen!!!!

In de feestzaal stond ook inmiddels onze praatpaal klaar.
( http://praatpaaltouch.be/gastenboek-huwelijk-uitleg ) Heel leuk... Maar ik kan nog niets zeggen over de afwerking, want we hebben onze dvd nog niet ontvangen...

Op onze tafels lagen wolkie talkies ( http://www.wolkietalkie.com/nl )
Dit was ook een topper!! Dit samen met de wegwerpfototoestellen van de Action en je hebt een ideale combinatie!
(Toch hoe wij erop terugkijken) De foto's waren leuk en speels... Net zoals wij hadden verwacht!!

Om onze mooie dag af te sluiten was er een knalfeestje dat duurde tot in de vroege uurtjes...
Een mooie dag die veel te snel voorbij ging!

Groetjes
Baci

ps: Geniet nog van de voorbereidingen!!

Baci
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1635

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik7-8-2011 8:32:06

Prachtig verhaal !

Liefs Vero

Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik7-8-2011 10:52:04

Hallo Baci

Hoeveel heb je gegeven voor je wegwerptoestellen bij Action?

Mvg,
Annelore

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik7-8-2011 11:16:42

Hallo Baci,

Eerst en vooral dikke proficiat met je huwelijk. Ik wens jullie alle geluk toe.
Dank je voor je verslagje. Het is altijd leuk om dat te kunnen lezen. Je kan echt meeleven. en dan komen er ook altijd leuke tips uit. In verband met de wolkietalkies had ik nog een vraagje. Wij overwegen om dit ook te doen. De wegwerpcamer's zijn sowieso gepland maar ik twijfel voor de wolkietalkies (mja, 50 euro hier - 50 euro ginder...). Maar aan je verslagje te zien, ben je daar toch wel best tevreden over. Nu is mijn vraag, hoeveel heb je er voorzien? Heb je er 1 of 2 per tafel, of slecht een paar dat ze aan elkaar konden doorgeven?
Alvast bedankt voor je reactie (mocht het kunnen, graag via mail paja65@hotmail.com omdat op deze pc de opvolgknop niet werkt en me kennende, ik om de 5 min zou gaan piepen om te zien of er reactie is :-D).

Dank je wel voor het leuke verslagje!
ps: zijn er foto's beschikbaar...je ziet er prachtig uit.

francis
6-7-2012
 Meld misbruik7-8-2011 12:57:51

Nog van harten met jullie huwelijk.
Zo te lezen hebben jullie een geweldige dag gehad.
Wat leuk dat iedereen polscorsages en corsages mooi vonden ( dit is graag gedaan).

Geniet van jullie getrouwd leven,
wens jullie nog veel geluk en gezondheid toe

francis

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik7-8-2011 20:21:47

Een Dikke proficiat!
Groetjes

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik8-8-2011 9:52:27

Dikke proficiat! Nog goed nagenieten!

Leen
27-8-2011
 Meld misbruik8-8-2011 20:52:37

Van harte proficiat.
Onze dag komt er aan over 18 dagen.
Het begint spannend te worden

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik9-8-2011 18:44:51

geniet nu van het leven samen!! x

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik17-8-2011 16:26:41

annelore... die wegwerpkodakjes bij action kosten 2.49euro voor 27 fototjes met flits..
ik heb deze ook gehad, en was echt een heel goed idee, gasten vonden het heel fijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...