Terug naar overzicht
Prachtig verhaal ! Liefs Vero
Hallo Baci Hoeveel heb je gegeven voor je wegwerptoestellen bij Action? Mvg, Annelore
Hallo Baci, Eerst en vooral dikke proficiat met je huwelijk. Ik wens jullie alle geluk toe. Dank je voor je verslagje. Het is altijd leuk om dat te kunnen lezen. Je kan echt meeleven. en dan komen er ook altijd leuke tips uit. In verband met de wolkietalkies had ik nog een vraagje. Wij overwegen om dit ook te doen. De wegwerpcamer's zijn sowieso gepland maar ik twijfel voor de wolkietalkies (mja, 50 euro hier - 50 euro ginder...). Maar aan je verslagje te zien, ben je daar toch wel best tevreden over. Nu is mijn vraag, hoeveel heb je er voorzien? Heb je er 1 of 2 per tafel, of slecht een paar dat ze aan elkaar konden doorgeven? Alvast bedankt voor je reactie (mocht het kunnen, graag via mail paja65@hotmail.com omdat op deze pc de opvolgknop niet werkt en me kennende, ik om de 5 min zou gaan piepen om te zien of er reactie is :-D). Dank je wel voor het leuke verslagje! ps: zijn er foto's beschikbaar...je ziet er prachtig uit.
Nog van harten met jullie huwelijk.Zo te lezen hebben jullie een geweldige dag gehad. Wat leuk dat iedereen polscorsages en corsages mooi vonden ( dit is graag gedaan).Geniet van jullie getrouwd leven,wens jullie nog veel geluk en gezondheid toe francis
Een Dikke proficiat! Groetjes
Dikke proficiat! Nog goed nagenieten!
Van harte proficiat. Onze dag komt er aan over 18 dagen. Het begint spannend te worden
geniet nu van het leven samen!! x
annelore... die wegwerpkodakjes bij action kosten 2.49euro voor 27 fototjes met flits..ik heb deze ook gehad, en was echt een heel goed idee, gasten vonden het heel fijn