Terug naar overzicht
Kan je wat foto's mailen naar valeke_21@msn.com bedankt groetjes Valérie
Heb interesse in de witte linten, rieten mandjes , foto mag je mailen naar chloeve@hotmail.com
Oh en ook van die Wolkie Talkies, graag ook de prijs die je ervoor wilt hebben erbij!
Kan je wat foto's mailen britney180185@hotmail.com ?? Dankuuu! Groetjes, Cindy
ook ik heb wel interesse! voornamelijk in de wolkie tolkies! prijs? foto's? Linde lindecorten@homail.com
kan je aub foto's hiervan mailen naar alina@granduc.com?thx
ons thema is ook paars,kan je mij de foto's ook sturen aub? gitte.janssens@skynet.be
krullenkopje@hotmail.com
Naar mij mag je de foto's + prijs ook doormailen: katrien.bjorn@telenet.be Alvast bedankt. Grtjs
Als je wil mag je naar mij ook je foto's eens doorsturen. We zijn vooral geïnteresseerd in de enveloppendoos en het ringkussentje.Zet je er ook de prijs bij aub?stephanie.vandervorst@gmail.com
Hallo, Ik heb interesse in de loper. Is het mogelijk een foto te laten zien en hoeveel vraag je er nog voor? Cynthia_verpoorten@hotmail.com Groetjes, Cynthia
naar mij mag je ook foto's + prijzen doormailen aub. Ons thema is ook paars - wit Fieke_mieke01@hotmail.com groetjes Sophie
Hey, ik heb interesse in de ivoorkleurige haarversiering (walaby13@hotmail.com). Bedankt! Laetitia
je mag ze naar mij ook doorsturen met de prijzen an2011@hotmail.be merciekes hé
Kan je ze naar mij ook doorsturen?Vallekebellemans@live.beThx
Je mag een foto doorsturen van de haarversieringn_vanderveken86@hotmail.com
HoiEerst nog is gefeliciteerd met julie huwelijk.Is de paarse loper nog steeds bij u en indien niet kan je me aub adres doormailen waar julie deze besteld hebben?Ik trouw nu zaterdag maar heb juist telefoon gekregen dat er geen paarse lopers meer zijn, had deze al meer dan een maand besteld.Alvast bedanktJurgenjurgen2206@live.be
heb je die wolkie talkies nog te koop
HeyProficiat met je huwelijk. Als je nog paarse accesoires over hebt mag je mij altijd mailen.caroline_gaethofs@hotmail.comKan je ook enkel foto's doorsturen is om wat ideetjes op te doen.MvgCaroline