Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed mee naar huis en verrassing

6-8-2011 23:24:33
Hey allemaal,

Vandaag had ik om 12u een afspraak in de bruidswinkel. Ik was echt héél zenuwachtig. In een eerder berichtje heb ik verteld dat ik was wat bijgekomen en die kilo's er moeilijk afkreeg, maar met gezond eten en veel sporten is het er toch afgegaan. De jurk paste echt prachtig! Ik dacht meteen: amai, mijn ventje zal versteld staan. Hij is echt supermooi! :)

Daarna hebben we de jurk naar mijn schoonmoeder gebracht. De videograaf gaat onze kleren dinsdag al filmen, maar geen één van ons kan daarbij zijn omdat we elkaars kleren niet willen zien dus daarom bij de schoonmama. We gingen bij haar binnen en er was bezoek: mijn schoonzus, een vriendin en één van mijn beste vrienden van mijn thuisdorp (anderhalf uur verwijderd van waar we nu wonen) waren er. Toen wist ik al wel hoe laat het was :) En ja, de eerste traantjes kwamen al boven... We hebben dan nog eerst bij de schoonmama gegeten, héél gezellig. Ik ben niet een uitgaanmens of een héél druk persoon en gelukkig hadden ze daar rekening mee gehouden. Dan zijn we naar Mechelen gegaan, we hebben een middagje Planckendael gedaan. Dat was echt héél leuk en heel rustig om te wandelen enzo, voor mij was het echt even ontstressen. En 's avonds zijn we dan nog gaan steengrillen. Superleuk! Ik heb nog een leuke groepsfoto van Planckendael en een pluchen girafje als herinnering :)

Ik vrees echter voor mijn ventje. Die zijn eerst gaan eten, ribbekes à volonté enzo denk ik. Nadien bowlen en ik kreeg juist al een berichtje dat hij niet zo nuchter was en dat ze hem zo gaan afzetten. Dus ik ben benieuwd. Hij drinkt echt héél zelden, dus als hij nu iets drinkt des te sneller is hij dan ook dronken hé! Maar voor deze ene keer mag dat wel hé!

Nu het aftellen beginnen, op tot vrijdag! :)

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 728

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik7-8-2011 8:22:11

He zo een mooi verhaal ! Je pluche giraf zal inderdaad een mooie herinnering blijven - geniet van je grote dag !

Liefs,
Vero

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik9-8-2011 18:48:23

geniet er van vrijdag!!!

en laat me iets weten hoe het was in het gemeentehuis (jullie trouwen toch ook in hulshout e?)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...