Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed te veel op voorhand...

7-8-2011 9:35:26
hej allemaal,

wij trouwen pas juni 2013 maar nu kwam ik toevallig op een site en had direct een speciale klik met een trouwkleed dat ik daarop zag staan...het is heel simpel heel gewoon maar dit is ook helemaal wat ik wil. Nu is dit in een winkel waar ze van alles maar 1 stuk hebben en vroeg ik mij af of ik al de moeite kan doen om te gaan kijken?? Dit is toch veel te snel denk ik toch... maar ik denk dan nu wat als ik er nadien spijt van heb en niets meer vind dat mij zo 100% aanstaat...
Het kan natuurlijk altijd zijn als ik ga kijken en het past het toch helemaal niet dat is wat ik wil natuurlijk.
Ik weet het allemaal niet zo goed... al wie mij raad kan geven :-)

groetjes,
kelly

kelly
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 849

Jessica

Meld misbruik7-8-2011 9:50:57

Hey Kelly

Ik heb mijn jurk 2 jaar op voorhand gekocht, omdat dat gewoon die ene droomjurk was. Ik heb ook maar 1 gepast. Ze hebben toen voor mij de jurk besteld en een jaar daarna eerste pas gehad. Morgen is mijn huwelijk 2 jaar geleden en heb ik er nog steeds geen seconde spijt van.

Ik denk dat je eigen gevoel het beste weet of je die jurk meot nemen of niet.

Vele groetjes
Jessica

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik7-8-2011 9:51:55

Als je al jaren in dezelfde kledingmaten kan en niet erg schommelt van gewicht of binnenkort plant om kinderen te krijgen... Zou ik al eens gaan kijken. Je kan het kleed al wel kopen, maar dan tegen je trouw nog eens teruggaan om eventueel te laten verstellen?

kelly
8-6-2013
 Meld misbruik7-8-2011 9:58:57

bedankt voor de reacties al...
van gewicht zal er wel niet heel veel veranderen veronderstel ik en dat hoop ik ten zeerste :-) kindjes gaan er zeker niet meer komen dus daar moet ik niet van wakker liggen... ik denk idd ook dat ik mss eens een afspraak moet maken en dan kan ik daar nog zien natuurlijk op de site staat ook dat niet alles erop staat dus wie weet vind ik er nog. heb hun gemaild ook en hun collectie verandert 2 maal per jaar... ik heb het kleed ook laten zien aan mijn beste vriendin zij kent mij ook wel en ze zei ook direct ja da is wel echt iets zoals jij het zoekt dus...

Tineke
10-5-2013
 Meld misbruik7-8-2011 10:05:16

wij trouwen ook pas mei 2013 en ik had vorig jaar ook al het kleed van mijn dromen gezien... Maar omdat ik toen nog niet zo lang bevallen was van ons eerste kindje, heb ik me voorgenomen om het nog even uit te stellen. Ondertussen ben ik 38 weken zwanger van ons tweede kindje, dus ook nu is er niets van gekomen. Ik ga waarschijnlijk in juli 2012 een eerste keer zien voor mijn kleed. Dat is ook nog bijna een jaar op voorhand, maar als je voor je kleed gaat zien, is het echt zo helemaal echt he :-)
Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik nog altijd dat ene kleedje geweldig vind en dat we dus ook zeker naar die winkel gaan kijken en dan zien we wel als ik het aan heb. Mss heb ik dan zoiets van, ooh nee, dit is helemaal niet dat wat ik wou... Maar dat weet je pas als je het past, vind ik. Dus ga ervoor zou ik zeggen, ga het een keer passen en dan weet je direct meer. En als het echt dat kleed is waar je van droomde, waarom zou je dan 2 jaar wachten?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-8-2011 11:32:00

Ik volg hier al een héle tijd de topics op het forum en telkens weer komt hetzelfde voor: bruidjes beginnen te twijfelen aan hun jurk... En hoe vroeger ze besteld hebben, hoe meer 'twijfeltijd' natuurlijk...
Ik zou het niet doen, maar ik zou dan ook geen 2 jaar wachten om te trouwen... :-) Maar ja, soms zijn de omstandigheden zo, dat het niet anders kan... Toch zou ik nog wachten... Ik zou wel de foto opslaan of afprinten of zo. Moest je dé jurk dan uiteindelijk toch niet vinden, kan je de jurk nog steeds laten maken bij een naaister (heus niet duurder dan gewoon in de winkel kopen).

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik7-8-2011 21:10:26

oh Kelly ik ken je gevoel
ik trouw in de zomer van 2013 en ik heb ook al mijn kleed gezien
maar ik vind het gewoon nog iets te vroeg om nu al te gaan kijken, maar bij ons komt er nog een kindje en dit hopelijk voor de trouw. Dus nu al gaan kiezen durf ik niet goed
ik heb hem wel opgeslagen en tegen volgend jaar in de zomer ga ik kijken en dan neem ik al mijn droomjurken mee ... om dan eentje te kiezen die er dichts bij leunt

maar ik begrijp je volkomen!

Amber
27-7-2012
 Meld misbruik8-8-2011 0:18:36

Hallo allemaal,

Ik trouw volgend jaar in juli al en ben ook volop op zoek naar de perfecte jurk.
Door eens te surfen op het internet heb ik al 2 jurken gezien die helemaal mijn ding zijn.
Hebben jullie tips of weten jullie bruidswinkels in Oost-vlaanderen of West-Vlaanderen waar ik zeker terecht kan, ze vriendelijk en behulpzaam zijn?
Alle tips zijn van harte welkom. Ik heb geen jaar meer! :)

Alvast bedankt,

Groetjes,
Amber

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik8-8-2011 8:22:19

prima donna in deerlijk is echt een super winkel!
linea raffaelli in brugge was dan voor mij weer een afknapper, terwijl mijn schoonzus daar wel heel tevreden over was...

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik8-8-2011 9:57:54

Je kan altijd eens geen "vooronderzoeken" naar de jurk. Ik ben ongeveer een dik jaar op oorhand met mijn moeder enkele winkels afgegaan om te zien wat er mogelijk was, wat me paste en wat niet (heeeeel belangrijk). De meeste modellen die ik op foto prachtig vond stonden me niet als ik ze aantrok. Viel erg tegen en je moet die jurken echt aanzien om te kunnen beslissen. Misschien is dit de jurk van je dromen op foto maar als je ze draagt is het misschien iets helemaal anders en omgekeerd.

Geniet van de voorpret!!!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-8-2011 11:49:36

Helemaal akkoord met Evelien: mijn droomjurk op foto stond me van geen kanten en de jurk die het is geworden, had ik niet eens opgemerkt in de catalogus! Ik had trouwens een top van de ene combinatie en een rok van een ander setje. Dus ook dat is mogelijk! ;-)

Amber
27-7-2012
 Meld misbruik8-8-2011 12:20:28

OK, dank je allemaal voor de goede tip! :)

Ik hou ze in mijn achterhoofd en stippel enkele winkels uit, stap er gewoon op af en passen is dus de boodschap!

Ik vind het spannend! Alvast super bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info