Terug naar overzicht
1. Intredelied is zeker lang genoeg!2. eerste lezing moet geen bijbelse tekst zijn!!
1. Ligt er misschien ook aan of je de muziek met een cd doet of met live-zangers. Wij hebben een live bandje en de suite gaat op een instrumentaal liedje en ik en mijn papa gaan dan op een ander liedje. Zij passen de liedjes zo aan dat ze niet te lang zijn hé!2. Eerste lezing moet geen bijbelse tekst zijn
Oké, geen bijbelse tekst dus (oef) Ik zou graag een mooie parabel laten voorlezen, ik zoek me hier suf maar diegene die ik vind zijn al in vieringen van vrienden gebruikt, ofwel vind ik ze niet mooi. Heeft iemand een voorbeeldje?
ivm eerste lezing, dit moet je best afspreken met priester die jullie huwelijk inzegent. Er zijn priesters die hier echt op staan dat het een bijbelse tekst is, anderen laten je daar vrij in. Ik stel dus voor dat je de tekst die je het mooiste vind, voorstelt aan de priester en er een bijbelse achter de hand houdt voor moest jullie priester toch liever een bijbelse tekst ziet
ivm intrede liedje miss ook te zien hoe groot de kerk is die van ons is vind ik serieus lang in lengte dus ook wel rekening meehouden ist e klein kerje kun je idd met zen allen lopen op een 4 min liedje
Heb is een vraagje eigenlijk aan iedereen!!! Wij zien pas maar in september het parochiekoppel (zelfs de pastoor dan nog niet), hoe weten jullie dan al wat je moet doen? of wat je mag schrijven of wat niet? welke teksten?? waar vind je die?? ik heb hier wel nog twee misboekjes van huwelijke die gepasseerd zijn van vrienden, maar toch weet ik nog niet welke teksten ik moet en kan gebruiken! hebben jullie dan al afspraak gehad met de priester??? groetjes
1. Zéker lang genoeg! Wij hadden ook een grote kerk en hadden een liedje van +/- 3 min. voor de hele suite en dat was ook lang genoeg, hoor! Dat gaat sneller dan je denkt! 2. Wij hadden het prentenboek 'Saartje zoekt de liefde' en projecteerden de prenten op groot scherm.