Terug naar overzicht
Vrienden van ons hebben dit ook zo gedaan, maar hebben ze tijdens de gemeente in de auto laten liggen. En in de kerk hield hun neefje deze vast, hij moest het dan ook aan de pastoor afgeven nadien.
Hoi Claudia, Het begint te korten voor jullie, spannend!!! :-) Wij hadden onze ringen vast gemaakt aan twee me to you beertjes en de beertjes 's morgens in een mooi zakje gestoken en mee gegeven met een van onze getuigen. Zo wisten wij zeker dat ze mee waren en dat we die persoon volledig konden vertrouwen. Onze getuige heeft dan die zak in de auto laten liggen tijdens de gemeentehuis en pas naar de kerk gebracht... Groetjes, Filipa
hey Claudia Je kan ook aan de getuigen vragen om hiervoor te zorgen. Bij ons deed de ceremoniemeester dit allemaal... groetjes Joyce
Hoi Claudia, Daar wij met paard en koets gaan (zowel suite als wijzelf) is het nogal moeilijk om het te laten liggen. Ik denk dat ik de ringen in het doosje aan mijn papa geeft en dat hij ze in zijn zak kan houden tijdens het gemeentehuis. En tijdens de rit naar de kerk kunnen we ze dan vastmaken aan het kussentje. Dit leggen we dan in het bloemenmandje van mijn bruidsmeisje tegen dat we de kerk binnen gaan. Ik denk dat dit het veiligste wordt. Veel succes vrijdag! Groetjes, Vicky
Bedankt allemaal! Ik ga ze zowiezo aan mijn getuige geven hoor, dat is dan mijn zus. Ik denk dat zij ze dan waarschijnlijk in de auto zal laten liggen tijdens het gemeentehuis.