Nu Online
Momenteel zijn er 364 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Klein vraagje

7-8-2011 21:01:14
Hey allemaal, wij trouwen komende vrijdag en de kleine vraagjes beginnen... Wij trouwen eerst voor de wet en nadien aansluiten voor de kerk. Wij hebben een ringkussen voor de ringen die we dan in de kerk geven. Neem je dan het ringkussen met de ringen mee in het gemeentehuis of laten jullie die in de auto liggen of ...?

Groetjes, Claudia

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 666

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik7-8-2011 21:55:25

Vrienden van ons hebben dit ook zo gedaan, maar hebben ze tijdens de gemeente in de auto laten liggen. En in de kerk hield hun neefje deze vast, hij moest het dan ook aan de pastoor afgeven nadien.

frieda

Meld misbruik8-8-2011 0:03:05

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik8-8-2011 6:19:40

Hoi Claudia,

Het begint te korten voor jullie, spannend!!! :-)
Wij hadden onze ringen vast gemaakt aan twee me to you beertjes en de beertjes 's morgens in een mooi zakje gestoken en mee gegeven met een van onze getuigen. Zo wisten wij zeker dat ze mee waren en dat we die persoon volledig konden vertrouwen. Onze getuige heeft dan die zak in de auto laten liggen tijdens de gemeentehuis en pas naar de kerk gebracht...

Groetjes,
Filipa

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik8-8-2011 9:18:00

hey Claudia

Je kan ook aan de getuigen vragen om hiervoor te zorgen. Bij ons deed de ceremoniemeester dit allemaal...

groetjes
Joyce

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik8-8-2011 10:06:09

Hoi Claudia,
Daar wij met paard en koets gaan (zowel suite als wijzelf) is het nogal moeilijk om het te laten liggen.
Ik denk dat ik de ringen in het doosje aan mijn papa geeft en dat hij ze in zijn zak kan houden tijdens het gemeentehuis. En tijdens de rit naar de kerk kunnen we ze dan vastmaken aan het kussentje.
Dit leggen we dan in het bloemenmandje van mijn bruidsmeisje tegen dat we de kerk binnen gaan.
Ik denk dat dit het veiligste wordt.
Veel succes vrijdag!
Groetjes, Vicky

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik8-8-2011 10:55:59

Bedankt allemaal! Ik ga ze zowiezo aan mijn getuige geven hoor, dat is dan mijn zus. Ik denk dat zij ze dan waarschijnlijk in de auto zal laten liggen tijdens het gemeentehuis.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...