TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
18-5-2012
|
8-8-2011 13:12:07
Hmm, niet dus, kan er mij bij deze eens es iemand duidelijk uitleggen hoe ik een link op het forum zet *blond moment*
|
|
Hanne
1-10-2011
|
8-8-2011 13:42:06
Hey Sarah, wij hebben een tijdje gezocht totdat we een nummer vonden dat we muzikaal echt mooi vinden en waarvan we ook de tekst echt goed vinden. In feite waren er dan niet zo veel kandidaten binnen onze muziekstijl, maar we zijn wel heel blij met het liedje dat het uiteindelijk geworden is. Zelf vind ik het altijd een beetje raar als we een openingsdans bijwonen en de tekst eigenlijk over een verloren liefde of een stukgelopen liefde gaat. Er zijn wel veel mensen die daar echt niet op letten. Ik denk dus eigenlijk dat jullie voor julliezelf moeten zien of je vooral zoekt naar een mooi liedje, of ook naar een liedje waar de tekst er echt "op" zit. (met de links kan ik je niet helpen) Groetjes, Hanne
|
|
Veerle
2-7-2011
|
8-8-2011 14:48:55
Wij vonden persoonlijk Wicked Game van Chris Isaak een heel mooi nummer, maar omdat de tekst niet positief genoeg was voor een huwelijk, hebben we dat toch maar niet gedaan... Uiteindelijk hebben we (vol overtuiging) gekozen voor Your Song van Elton John, wat we beiden een zeer mooi nummer vonden en waarvan we de tekst ook mooi vonden voor een huwelijk...
Het is dus een keuze die je zelf moet maken, of je gewoon gaat voor het nummer, of dat de tekst ook nog mee in het plaatje moet passen...
Veel succes met de keuze in ieder geval!!
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
8-8-2011 15:24:45
Hoi!
misschien eens proberen met een enter te geven na 't kopiëren van je link?
onze keuze was ook vrij beperkt, maar ik wou ook absoluut geen liedje dat een niet-zo-verliefde-tekst heeft...
Wat ik persoonlijk ook geweldig vind, maar dat gaat dan eigenlijk over seks, is zorbing van Stornoway. Is zo'n lief-romantisch-schattig, vrolijk en niet te melig liedje.
Moeilijk, die openingsdans...
|
|
Lien
7-7-2012
|
8-8-2011 16:04:20
Hallo,
Ik weet me hier ook geen raad mee... We hebben al 10 jaar "ons" eigen nummer. Probleem is dat het eigenlijk een heel triest nummer is, nu weet ik niet of ik het wil gebruiken voor onze openingsdans, terwijl mijn verloofde het zeker wil, omdat dit "ons" is.... Moeilijk!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|