Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drankje aan gemeentehuis?

8-8-2011 13:57:51
Hallo iedereen,

ik lees regelmatig dat ze na de kerk nog een drankje geven aan de gasten die er staan.
Wij trouwen alleen voor de wet, maar er zullen sowieso wel mensen moeite doen om te komen kijken.
We weten nog niet of we iets aangeboden krijgen van de gemeente zelf, maar ik veronderstel van niet.

Een tijdje geleden had ik via mail reclame gekregen over het Feestbusje en dit leek mij wel heel interessant, maar ze zijn niet meer beschikbaar op ons uur, zijn er nog zo van die firma's die dat doen? Liefs provincie Antwerpen.

Hebben jullie een drankje voorzien of helemaal niet? Want ik veronderstel dat dit ook wel wat gaat kosten en een trouw is al duur hé.
Wij hebben zelf nog niet naar zoveel trouwerijen geweest, dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen.

Groetjes Lesley

Lesley
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 716

Inge
13-8-2011
 Meld misbruik8-8-2011 14:05:56

Hey Lesley,

Wat wij doen is een paar flessjes champagne in een mega ijsemmer in de koffer steken. Gemeentehuis is toch maar 15 min max... dus de drank blijft wel koel.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-8-2011 14:16:53

Wij hadden dat niet gedaan... We trouwden ook voor de kerk en anders zouden we misschien in de problemen komen met de dagplanning...
Mijn nicht is vorige week getrouwd (ook enkel wet) en zij had ook cava of frisdrank voorzien aan het stadhuis. Zij had ook eerst contact opgenomen met een firma, maar die vroegen 750 euro, ongeacht het aantal personen (want ja, dat kan je moeilijk inschatten, he...)! Daar kan je toch al véél cava zelf voor kopen, hé! Dus hebben ze dat gewoon zelf voorzien en hadden ze enkele mensen aangesproken om rond te gaan (de zussen en zo).

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik8-8-2011 21:14:13

Enkele neefjes van mij zullen waarschijnlijk een cocktailstandje openhouden aan ons huis (op hetzelfde plein als het gemeentehuis), wij doen dit vooral om wat tijd te rekken :)
Dus ik zou ook gewoon zelf drank kopen en wat plastic champagneglazen. Zet het eventueel opzij in een leuke mand, lijkt mij het goedkoopste en handigste!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik8-8-2011 21:34:49

Dat is idd misschien wel de gemakkelijkste oplossing.
Had een paar busjes gevonden, maar de meesten zijn niet vrij op onze datum en ik ga wss neervallen van de prijs zoals hierboven vermeld
Dan doe ik het geld liever aan iets anders op

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik8-8-2011 22:01:07

Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en hebben dit zelf geregeld! Vrienden van mijn ouders stonden na het gemeentehuis klaar met een tafel met cava en fruitsap. Er was toch wel tamelijk wat volk en we hebben 15 flessen cava uitgedeeld en 3 flessen fruitsap (hadden meer bij, maar dit is wat werd opgedronken)!

Ik vond dit zeer tof om de mensen iets te kunnen aanbieden!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...