Terug naar overzicht
Mag zeker gebruikt worden! Een huwelijkskaars is trouwens niet 'verplicht', dus er zijn ook geen specifieke regels voor! ;-)
Hey Tima, welke kleur, vorm of maat van kaars maakt volgens mij echt niet uit. Ik had een kaars laten maken en die is roze met onze namen en datum op dus volgens mij maakt het echt niet uit!! Groetjes Els
Hey, Wij hebben onze kaars ook zelf gemaakt. Een modelletje gezocht dat we wel leuk vonden en dan op een strook kalkpapier onze namen en datum gedrukt en die strook rond de kaars geplakt. Resultaat is heel mooi en onze pastoor vond het geweldig
super om te weten weer iets dat in de te doen map kan
hallo, wij hebben in zo'n bokaal waar je kaarsen insteekt - kan niet op de naam komen - onze namen en de datum laten graveren...dus als de kaars is opgebrand, dan steken we er gewoon een nieuwe in... en geloof me, bij gaan veel kaarsen branden, want daar genieten we van!... gr, nathalie
Nathalie,Waar heb je die bokaal gevonden en laten graveren?thx,Shan
hey shan ev tipje het kan zijn dat nathalie dit bericht niet volgt dus miss best prive berichtje zenden gewoon op het bruidje klikken kan je op haar profiel prive zenden