Nu Online
Momenteel zijn er 389 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars

8-8-2011 14:07:05
hoi weer een ideetje int kopje dus deze vraag hebben jullie allemaal zon echte witte huwelijkskaars ? is daar dan iets speciaals aan die kaars ???? omdat met rond te neuzen had ik zon lime green kaars gevonden die in promo van de blokker stond en die mevrouw had met speciaal transfertfotopapier haar logo op geprint en op de kaars geplakt leek mij wel wat of mag dat niet gebruikt worden als huwelijkskaars ??

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 928

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-8-2011 14:13:22

Mag zeker gebruikt worden! Een huwelijkskaars is trouwens niet 'verplicht', dus er zijn ook geen specifieke regels voor! ;-)

Els
10-6-2011
 Meld misbruik8-8-2011 14:14:38

Hey Tima,

welke kleur, vorm of maat van kaars maakt volgens mij echt niet uit.
Ik had een kaars laten maken en die is roze met onze namen en datum op dus volgens mij maakt het echt niet uit!!

Groetjes
Els

Saskia
3-9-2011
 Meld misbruik8-8-2011 17:24:24

Hey,
Wij hebben onze kaars ook zelf gemaakt. Een modelletje gezocht dat we wel leuk vonden en dan op een strook kalkpapier onze namen en datum gedrukt en die strook rond de kaars geplakt. Resultaat is heel mooi en onze pastoor vond het geweldig

tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-8-2011 9:57:19

super om te weten weer iets dat in de te doen map kan

Nathalie
20-7-2011
 Meld misbruik10-8-2011 21:56:54

hallo,

wij hebben in zo'n bokaal waar je kaarsen insteekt - kan niet op de naam komen - onze namen en de datum laten graveren...dus als de kaars is opgebrand, dan steken we er gewoon een nieuwe in... en geloof me, bij gaan veel kaarsen branden, want daar genieten we van!...

gr,

nathalie

Shan
1-9-2012
 Meld misbruik9-11-2011 16:27:40

Nathalie,

Waar heb je die bokaal gevonden en laten graveren?

thx,
Shan

tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-11-2011 19:04:39

hey shan ev tipje het kan zijn dat nathalie dit bericht niet volgt dus miss best prive berichtje zenden gewoon op het bruidje klikken kan je op haar profiel prive zenden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...