Terug naar overzicht
hey annemie , eerst en vooral wil ik je even feliciteren met jullie trouwplanne ,wij trouwen niet op die zelfde datum maar wij trouwen op 20.07.2012 ,en wij hebben al vastgelegt ,het gemeentehuis , feestzaal,dj,fotograaf ,trouwringen heb ik ook al ,kapster ,men droomjurk heb ik ook al bij men ma hangen :) de voorlopige gastenlijst heb ik ook al liggen, ik wens jullie nog heel veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
Hello, wij trouwen ook 23 juni 2012. Bij ons ligt vast: zaal dj fotograaf kleed dat is het zoal. Ik ben nu aant zoeke achter ne ceremoniemeester en vervoer. De rest is voor in januari groetjes Britt
Hey Annemarie, Wij trouwen ook op 23 juni 2012! Wij hebben het volgende al geregeld:- locatie- DJ- ceremoniemeester- fotograaf- videograaf- vervoer- gemeentehuis- 2 live-bands- make-upartieste en haarstyliste- bruidstaart. Op dit moment zijn we bezig met de huwelijksviering in mekaar te knutselen. Ik ben al in één winkel trouwkleedjes gaan passen maar twijfel nog een beetje dus ga de komende weken nog een paar winkels doen. Uiterlijk in oktober wil ik de knoop doorhakken en beslissen welk kleedje het wordt. Begin september hebben we een afspraak voor de trouwringen. Begin volgend jaar kijken we dan voor uitnodigingen en regelen we de decoratie en de kledij van mijn ventje e.d.m. Veel succes! Liefs, Nathalie
Hoi Wij trouwen een weekje vroeger (op 16/6), maar op 23/06 vertrekken we op huwelijksreis, dus da's voor ons ook een leuke datum :D! Wat er bij ons al geregeld is: - gemeentehuis - zaal + persoonlijke viering in tuin (wij trouwen niet voor de kerk) - vervoer - fotograaf - zangeres viering - ceremoniemeester - persoon die viering zal begeleiden en mee helpen ineens teken (Het Moment) - make-up, haar en nagels (zal een vriendin van mij doen) - mijn getuigen zijn gevraagd, die van mijn vriend nog niet - heb mijn kleedje ook al (zelfde als bij jou...ik ging alleen maar kijken en daar hing mijn droomkleed...) + ook mijn schoenen - draaiboek van de dag gemaakt + checklist van de voorbereidingen - Aanzet tot viering-boekje (enkele losse flarden bij elkaar gezet (tekstjes die we mooi vinden, liedjes hebben we al wel gekozen, ...) - huwelijksreis geboekt - DJ geboekt - Save the date kaartjes gemaakt Kben echt graag met de trouw bezig (een carrière als weddingplanner zou nog ideaal zijn voor mij ), dus heb dan ook al nen hele hoop gedaan! Veel succes en plezier met jullie voorbereidingen! Geniet er van! Lieve groetjes Chantal
Hoi, 23 juni 2012 is ook onze droomdag en dit hebben wij al geregeld: zaal Dj Fotograaf Videograaf Ceremoniemeester Make up artiste Kleed Gemeentehuis Kerk en diaken Zang kerk Getuigen en bruidskindjes Misboekje ( ben ik mee bezig) Vervoer Cadeautje voor kindjes aan kerk (nog niet de snoepjes hoor maar enkel het speelgoedje) Voila, nog veel succes allemaal! Vele groetjes
Wij hebben onze zaal, fotograaf, DJ vastliggen. De make-up is ook geregeld. Morgen ga ik een eerste keer voor kleedjes zien. Onze uitnodigingen zijn ook klaar. En we weten ook al hoe ons avondfeest qua eten eruit zal zien een algemene dagplanning is ook al in orde. Voor de rest doen we het stillekes aan zoda we nog wat te doen hebben in de toekomst he :)
wij trouwen 2 weken later wij hebben al vast legen de zaal de auto de ringen de fotograaf het boeket Hoe hij er uit moet zienhet menude bedankje vrijdag moeten we in ondertrouw en dan staart de datum ook echt bij de gemeten vast francis
hey, ook wij trouwen op 23 juni. het volgende is al geregeld: - Wet - Kerk - Zaal - Fotograaf - Gastenlijst - Trouwjurk - DJ - Vervoer - Kapper - Getuigen zijn gevraagd - Misboekje (mee bezig) - Uitnodiging (mee bezig) groetjes Lotte