Terug naar overzicht
Beste Annemiek,Waarom geen uit de ultratop waar jullie vieren zich in kunnen vinden en de sfeer zit er meteen in.Denk nu spontaan aan Calvin Harris en Kelis met Bounce.Greetzpartydelight@skynet.be
'Verliefd zijn' van Samson en Gert? 'Ik ben verliefd' van Amika (alhoewel dat eerder voor meisjes is, denk ik)... Ik dacht dat er ook een nieuw liedje was van Plop ivm dansen... "Laat ons dansen" of zoiets...
Beste Annemiek, Wat dacht je van de M-Kids met "Swingen"?Kom Mee SwingenKom Mee DansenDoe Maar Met Ons MeeWe Hebben Fun Voor Twee ’t Is Een Megagoed IdeeWat Je Doet, Dat Is OkéKom En Draai Je Schoenen DolGa Uit Je Bol Iedereen Heeft Fun, Fun, FunIedereen Gaat Uit Zijn DakKom En Doe Eens SupergekGa Op Je Bek Refrein (A) :Wij Vieren FeestDus, Laat De Boel Maar DraaienKom Met Ons RockenEn Breng Je Vrienden Mee Refrein (B) :Kom Mee SwingenKom Mee DansenKom Je Met Ons FeestenDe Party Is Nog Lang Niet GedaanZeg Niet NeeMaar Zeg JaDoe Maar Met Ons MeeWe Hebben Fun Voor Twee Voel De Kriebels in Je BuikOp Onze Koele, Crazy FuifIedereen Gaat Door Het LintJumpt En Springt Alle Jongens Gaan ErvoorAlle Stoppen Slagen DoorAlle Meisjes in De MoodDa’s Kei-, Keigoed Refrein (A-b) Jump, Jump (3x)Refrein (A-b-b-b-b)Kom Mee SwingenKom Mee Dansen Groetjes, D.J. Dilano
Wij hadden smoorverliefd van Mega Mindy.