TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marec
|
8-8-2011 19:56:24
Hallo ruth, Van harte proficiat met je voorgenomen huwelijk in 2012 ! Ik ben huwelijksfotograaf marec & doe gans belgie. Momenteel ben ik nog vrij op jullie datum. Ik bied 3 huwelijkspaketten aan,maar je kan ook zelf je pakket samenstellen volgens ideen,wensen & budget. Ik hanteer steeds zeer scherpe betaalbare & aanvaardbare prijzen in offerte's. Momenteel loopt er een kortingsaktie van - 10 % op boekingen in 2012 ! Kijk gerust op mijn website voor meer info,referenties & portfolio. Mvg , huwelijksfotograaf marec
|
|
Pascal
|
9-8-2011 21:09:15
Dag Ruth, Wij zijn gevestigd in Gent, maar werken in gans België en daarbuiten (onze laatste 2 huwelijken waren in Tienen en Dendermonde, dat daarvoor in de buurt van Turnhout). Wat interessant kan zijn voor jullie : ik bied nu ook huwelijksfotografie aan. Eén van mijn pakketten omvat het filmen van begin (voorbereidingen) tot het einde (inclusief avondfeest). Indien je voor dit pakket zou kiezen, zou ik ook voor foto's van het avondfeest kunnen zorgen, zonder hiervoor een meerprijs aan te rekenen (aangezien ik dan toch aanwezig ben en wij standaard met 2 cameramensen zijn). Misschien lost dit jouw probleem op ? Zoals ook op mijn website vermeld staat, bezoek ik vooraf alle locaties met jullie, zodat ik me ter dege kan voorbereiden en we elkaar ook vooraf eens zien. Bekijk de website gerust en neem vrijblijvend contact op indien je meer info wenst of eens wil afspreken. Met vriendelijke groeten, Pascal Garnier
|
|
Bart
|
11-8-2011 9:51:50
Hey Ruth, Wij zijn van Zonhoven, dus in de regio dat je zoekt, maar ik moet straks even in m'n agenda controleren of we eventueel nog beschikbaar zijn. Meer info en vb. kan je alvast vinden op onze site : www.motionpictures.be Moest je interesse hebben, dan laat je maar iets weten : bart@motionpictures.be Groetjes, Bart
|
|
ruth
15-9-2012
|
11-8-2011 11:35:21
Dag Bart,
ik zal al even via hier jou informeren dat 1 sept onze datum niet is :)
Toen ik me inlogde vroegen ze een datum, maar deze zullen we vanavond pas weten, gezien de beschikbaarheid van de zaal! (Het wordt wss 15sept)
Ik zal je zeker nog contacteren, doen jullie ook fotografie?
Groetjes
Ruth
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
20-10-2011 19:31:26
3 dvd boxen, de volledige opnames, een trailer tijdens het feest op groot scherm welk je ook kunt gebruiken voor je foto's of powerpoints van vrienden, een highlights trailer nadien, tal van foto's, dubbele camera tijdens vieringen, meer?.....check http://www.discovideo.be/ grtz
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties