Terug naar overzicht
Wij hebben onze kaartjes via de fotograaf besteld. Ze waren prachtig en mooi op een kartonnage gekleefd dus de afwerkering was ook perfact in orde. De reacties waren super.
Wij hadden die gemaakt en besteld via fotokaarten.nl. Héél tevreden van!!! Zo werden het echte postkaartjes (kan je zelfs personaliseren met een eigen 'postzegel' en 'afstempeling' waarin je jouw trouwdatum en namen kan verwerken). Héél tof! Op de achterzijde schreven we (lees: ik :-) ) een persoonlijke boodschap waarom de mensen bedankt waren.
Heyhey, Nog niet getrouwd maar wij denken eraan om, aangezien we op het avondfeest zelf al bedankjes geven, achteraf zelf een fotokaart te maken en deze vervolgens naar iedereen op te sturen. Wij zouden deze maken via Extrafilm (nu Smartfoto geloof ik). Wij maken daar altijd onze fotoboeken ed en dat is altijd heel mooi. Bovendien kosten ze, incl. witte enveloppe, 1 eur tstuk, wat ik wel prijselijk vind :-). Groetjes!
foto.com is ook een hele goeie website en heel goedkoop.
Hoi Ik deed de onze via Picassa. Daar kan je collages maken met de foto's die je wil, er tekst over plaatsen, ... Ook het formaat kan je zelf aangeven. We hebben nu foto's van 13 op 19 cm besteld bij colruyt voor 25,99! 25 cent per grote foto en 99 cent opstartkost. Daar kan je niet voor sukkelen denk ik dan :)
oja, ik ben vergeten te zeggen dat het 100 foto's zijn. Anders ben je met die 25.99 euro natuurlijk niets..
Super, bedankt voor de tips! Mijn grootste 'probleem' is het maken van de collage op het kaartje, en eventueel wat tekst erop. Ik zal de aanbevolen websites eens nakijken.
Wij hebben ze besteld via de fotoservice van het kruidvat (4,95 euro voor 10, incl. enveloppen), maar 'k heb ze nog niet ontvangen, dus 'k kan u nog niet zeggen wat de kwaliteit gaat zijn...