Nu Online
Momenteel zijn er 773 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

baobab catering

13-6-2006 19:22:31
Hallo,
een eindje geleden vertelde annelies dat ze voor haar trouw samenwerkt met baobab catering! ondertussen zou ze gelukkig moeten getrouwd zijn sinds 10.06 ! had graag geweten of baobab de moeite is, we zijn namelijk nog op zoek naar een goede traiteur (regio brugge, roeselare, kust, kortrijk) ! baobab heeft een vré schone website mr is de rest ook zo super? andere suggesties ook welkom...

karen
28.07.07

Karen

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1015

Anneleen
5-8-2006
 Meld misbruik14-6-2006 8:52:48

De receptie na de diploma-uitreiking van mijn vriend werd verzorgd door Baobab catering. Ze serveerden heel speciale hapjes, sushi-achtige dingen enzo, en ze kwamen heel netjes en professioneel over.

Je moet er natuurlijk wel van houden, van die exotische dingen. Wij hebben even overwogen Baobab in te huren om ter plekke te komen wokken, maar hebben het uiteindelijk niet gedaan omdat misschien niet iedereen van dit soort eten houdt.

groetjes, Anneleen

annelies
9-6-2007
 Meld misbruik14-6-2006 12:03:17

Dag Karen,
Ik denk dat je mijn berichtje verkeerd geïnterpreteerd hebt: het was Ingvild die trouwde op 10.06, ikzelf vroeg ook info over Baobab, omdat wij waarschijnlijk met hen zullen samenwerken voor ons huwelijksfeest van 9.06... We hebben ondertussen al een offerte gekregen, en de voorgestelde menu's zien er zeer lekker uit. En de prijs valt nog mee ook.
Wat betreft het 'exotisch' eten: Baobab heeft ook minder exotische menu's, zoals een mediterraan buffet etc.
Veel succes,
Annelies
09.06.2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...