Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering

8-8-2011 19:18:10
Hey iedereen!

Ik moet nog altijd versiering bij elkaar zoeken. Op internet vond ik wel veel, maar telkens in een andere webwinkel en aangezien ik geen zin heb om dan telkens verzendkosten te betalen, dacht ik: ik ga eens naar het Bruidsparadijs in Merksem voor wat aankleding van de feestzaal (de tafels doen zij zelf) en de versiering voor thuis.
Weten jullie of ik daar alles kan vinden?

Zijn er eventueel bruidjes die nog witte tule over hebben en deze willen verkopen? Laat het mij dan zeker weten!

Liefs
Esther

Esther
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1190

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik8-8-2011 19:34:33

hey Esther,

Mijn ervaring, veel te duur voor wat het is. Ik vond het een muffe, ouderwetse winkel.

Ik zou het niet doen als ik jou was, ga dan liever eens naar Ava op de Bredabaan (grens Schoten/Merksem).
Daar hebben ze ook veel qua versiering.

groetjes
Joyce

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik8-8-2011 19:35:30

Ik heb gewoon alles gekocht in Veritas en Ava. Veritas voor antennelintjes, tule, ... Bij AVa heb ik slingers gekocht en ballonnen enzo... Die hebben daar ook een kleine sectie apart voor bruiloften.

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik8-8-2011 19:35:45

Hey Joyce,

Ben al bij de Ava in Lommel geweest, maar daar hebben ze eigenlijk ook niet alles wat ik wou, of zou dit verschillen qua vestiging?

Groetjes!

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik8-8-2011 19:36:24

@ Claudia: dan ga ik voor de tule zeker eens kijken bij Veritas!!! Bedankt!!!

evelien
25-8-2012
 Meld misbruik8-8-2011 19:39:20

Idd, in Merksem is het precies maar een duffe bedoeling, alles ligt door elkaar en het lijkt gewoon meer op een outlet.
De Ava in Geel is ook een grote winkel!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik8-8-2011 19:54:41

hey Esther,

Ik denk dat die van Merksem één van de grotere winkels is, daar hebben ze echt heel veel (vond ik toch). Tule hebben ze er zeker, die heb ik zien hangen. (ik kan enkel vergelijken met die van Kortrijk, die had ook niet alles wat ze in Merksem hadden)
Ik weet niet wat je precies zoekt van versiering?

groetjes
Joyce

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik8-8-2011 20:41:13

Beste Esther

Ook hier geen goeie ervaring met het bruidsparadijs... Wij zijn van Zoutleeuw speciaal naar Merksem gereden... We zijn daar zonder iets buitengekomen en we hadden allebei zoiets van "was het dit nu? Zijn we hiervoor zo ver gereden?"... Het is zoals nog reacties hier zeggen een verouderde, duffe winkel... Ik zou mij het ritje uitsparen :s Daarvoor kan je al eens in andere winkels gaan zoeken en dan hetgene wat je niet vind toch online bestellen (heb ik ook gedaan) want met de auto geraak je daar ook niet voor niks hé :-)

Groetjes

Katrien

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik9-8-2011 5:45:15

Hoi Esther,

Ik sluit mij aan bij de andere bruidjes... niet naar het bruidsparadijs gaan, veel te duur!!! Stuur mij eens een berichtje, wat heb je allemaal nodig? Kan ik je gericht helpen :-)
Witte tulle (en in oranje, rood...) is te koop bij AVA en mijn ervaring is dat het inderdaad verschilt per vestiging! Als je naar de AVA in Brussel gaat bijvoorbeeld, aan de kaai, die vind ik gigantisch!

xxx
Filipa

frida
6-2-2010
 Meld misbruik9-8-2011 8:29:02

hey, Tulle kan je echt goedkoop kopen in een turkse winkel.....

Jill
20-8-2011
 Meld misbruik12-8-2011 22:25:50

Hey,

ik zou ook nog enkele dingetjes moeten hebben en twijfel ook om naar het Bruidsparadijs te gaan.

Ik zou niet weten waar ik die spulletjes anders kan kopen!

Als iemand nog goede tips heeft, het zou gaan over:

ong.10 wegwerpcamera's
strooimandje voor bruidskindje
witte paraplu's
nog wat decoratiespulletjes

Groetjes Jill

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...