Terug naar overzicht
hey Esther, Mijn ervaring, veel te duur voor wat het is. Ik vond het een muffe, ouderwetse winkel. Ik zou het niet doen als ik jou was, ga dan liever eens naar Ava op de Bredabaan (grens Schoten/Merksem).Daar hebben ze ook veel qua versiering. groetjesJoyce
Ik heb gewoon alles gekocht in Veritas en Ava. Veritas voor antennelintjes, tule, ... Bij AVa heb ik slingers gekocht en ballonnen enzo... Die hebben daar ook een kleine sectie apart voor bruiloften.
Hey Joyce, Ben al bij de Ava in Lommel geweest, maar daar hebben ze eigenlijk ook niet alles wat ik wou, of zou dit verschillen qua vestiging? Groetjes!
@ Claudia: dan ga ik voor de tule zeker eens kijken bij Veritas!!! Bedankt!!!
Idd, in Merksem is het precies maar een duffe bedoeling, alles ligt door elkaar en het lijkt gewoon meer op een outlet. De Ava in Geel is ook een grote winkel!
hey Esther, Ik denk dat die van Merksem één van de grotere winkels is, daar hebben ze echt heel veel (vond ik toch). Tule hebben ze er zeker, die heb ik zien hangen. (ik kan enkel vergelijken met die van Kortrijk, die had ook niet alles wat ze in Merksem hadden)Ik weet niet wat je precies zoekt van versiering? groetjesJoyce
Beste Esther Ook hier geen goeie ervaring met het bruidsparadijs... Wij zijn van Zoutleeuw speciaal naar Merksem gereden... We zijn daar zonder iets buitengekomen en we hadden allebei zoiets van "was het dit nu? Zijn we hiervoor zo ver gereden?"... Het is zoals nog reacties hier zeggen een verouderde, duffe winkel... Ik zou mij het ritje uitsparen :s Daarvoor kan je al eens in andere winkels gaan zoeken en dan hetgene wat je niet vind toch online bestellen (heb ik ook gedaan) want met de auto geraak je daar ook niet voor niks hé :-) Groetjes Katrien
Hoi Esther, Ik sluit mij aan bij de andere bruidjes... niet naar het bruidsparadijs gaan, veel te duur!!! Stuur mij eens een berichtje, wat heb je allemaal nodig? Kan ik je gericht helpen :-) Witte tulle (en in oranje, rood...) is te koop bij AVA en mijn ervaring is dat het inderdaad verschilt per vestiging! Als je naar de AVA in Brussel gaat bijvoorbeeld, aan de kaai, die vind ik gigantisch! xxxFilipa
hey, Tulle kan je echt goedkoop kopen in een turkse winkel.....
Hey, ik zou ook nog enkele dingetjes moeten hebben en twijfel ook om naar het Bruidsparadijs te gaan. Ik zou niet weten waar ik die spulletjes anders kan kopen! Als iemand nog goede tips heeft, het zou gaan over: ong.10 wegwerpcamera's strooimandje voor bruidskindje witte paraplu's nog wat decoratiespulletjes Groetjes Jill