Terug naar overzicht
Hey Kelly Ik heb je net een mailtje gestuurd! Vele groetjes Jessica GlitGlam
ilse bilsen in de zandstraat maar weet niet of ze thuis komt bij is het handig ik heb mylene cosmertica al paar keer als demo gedaan en de consulenten (toevalling mijn achternicht) komt me vrijdag op mijn grote dag sminken. grtz renske
Ik heb Hani Fé genomen en ik ben er heel tevreden van. Dit is haar site met een aantal voorbeelden http://lart-visage-hani.skynetblogs.be/ Als je mailt heb je normaal redelijk snel antwoord. Het is een pakket met make-up en haar dat ik genomen heb (en er is ook een proef). Dan kan je zeggen wat je allemaal wil en neemt ze ruim de tijd om alles uit te testen. Proef duurde bij mij ongeveer 2.5 uur. Maar ik zou haar zeker eens mailen voor de recentste prijzen, als je geïnteresseerd zou zijn.
Hoi Kelly, Ik kan jou alleen maar Jessica van GlitGlam aanbevelen!!! Zij komt ook bij ons mij, mijn mama, schoonmama en bruidsmeisje doen. Het is echt een hele toffe! Een aanrader! Groetjes, Vicky PS: neem eens contact op met haar (heb ik ook gedaan) het is gratis, ze komt alles uitleggen en je verliest er niets mee. Ik vind dat het persoonlijk ook wel wat moet klikken.
Beste Kelly, Een absolute aanrader in deze regio is Jessica van GlitGlam, professioneel en betaalbaar. Wij werken regelmatig samen en hebben steeds tevreden bruidjes. Mvgr Ludo
Dag KellyIk kom vanuit Turnhout. Je kan eens een kijkje nemen op www.beautifulbride.be Ik wens je veel succes met de voorbereidingen en alvast proficiat!Peggy