Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatief voor bruidsparadijs

8-8-2011 22:19:42
Hoi bruidjes en gommetjes in spé,

weet er iemand nog een winkel waar je zoals in het bruidsparadijs in Merksem, (bijna) alles onder 1 dak vindt?

Want idd ben ook niet zo happig op het bruidsparadijs ...

Grtz
Sophie

Sophie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 609

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik9-8-2011 7:01:57

ik heb de uitnodigingen, gastenboek, enveloppendoos en mijn jurk bij hen gehaald en kan er geen kwaad woord over zeggen....

Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik9-8-2011 8:33:17

Mijn jurk komt ook van bij hen.. en ben er zeer tevreden over! In het begin komt het allemaal ouderwets over.. maar ik heb er mij op alle momenten speciaal gevoeld!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik9-8-2011 9:59:28

Probeer een aantal huwelijksbeurzen te doen. Daar heb je ook heel zaken wat op 1 plaats

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik9-8-2011 13:48:48

Hey Evelien,

dat was ik ook van plan
Eind september is er een hier in de buurt, maar das nog zooooo lang wachten hé
Toch bedankt voor de tip!

xxx

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik11-8-2011 14:01:07

Mijn jurk komt van het bruidsparadijs en ben er heel tevreden over!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik11-8-2011 20:20:39

Wij hebben onze bus bij bruidsparadijs vastgelegd,
kan er geen slecht woord over zeggen :)

Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik22-8-2011 23:30:39

Ik ben er geweest voor mijn kleed, mijn ventje zijn kostuum, onze uitnodingen en nog zo wat andere dingetjes en ben echt superblij met de service daar.
De laatste dag moesten we beiden samen onze kledij nog eens gaan passen voor we het mee kregen en ze hebben ons toen speciaal heel ver uit elkaar gezet zodat we elkaar kledij zeker niet zouden zien :) en ondertussen was er nog iemand die in de gang tussen ons bleef rondgaan zodat we zeker niet konden valsspelen :D echt superleuk :D
En voor de kleur van mijn kleed niet te verklappen hebben ze speciaal 4(!!!) zakken over mijn kleed getrokken zodat er zekers niets van kleur te zien was :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...