Terug naar overzicht
ik heb de uitnodigingen, gastenboek, enveloppendoos en mijn jurk bij hen gehaald en kan er geen kwaad woord over zeggen....
Mijn jurk komt ook van bij hen.. en ben er zeer tevreden over! In het begin komt het allemaal ouderwets over.. maar ik heb er mij op alle momenten speciaal gevoeld!
Probeer een aantal huwelijksbeurzen te doen. Daar heb je ook heel zaken wat op 1 plaats
Hey Evelien, dat was ik ook van plan Eind september is er een hier in de buurt, maar das nog zooooo lang wachten hé Toch bedankt voor de tip! xxx
Mijn jurk komt van het bruidsparadijs en ben er heel tevreden over!
Wij hebben onze bus bij bruidsparadijs vastgelegd, kan er geen slecht woord over zeggen :)
Ik ben er geweest voor mijn kleed, mijn ventje zijn kostuum, onze uitnodingen en nog zo wat andere dingetjes en ben echt superblij met de service daar.De laatste dag moesten we beiden samen onze kledij nog eens gaan passen voor we het mee kregen en ze hebben ons toen speciaal heel ver uit elkaar gezet zodat we elkaar kledij zeker niet zouden zien :) en ondertussen was er nog iemand die in de gang tussen ons bleef rondgaan zodat we zeker niet konden valsspelen :D echt superleuk :DEn voor de kleur van mijn kleed niet te verklappen hebben ze speciaal 4(!!!) zakken over mijn kleed getrokken zodat er zekers niets van kleur te zien was :D