Terug naar overzicht
hallo wel om eerlijk te zijn vind ik het gek om die onderbreking dan tussen te hebben. ik zou eerder de openingsdans na het dessert doen. dan kun je daarna dansen. als iedereen op de dansvloer staat en dan moet stoppen om dessert te eten, komt de sfeer er terug moeilijk in. tussen eten en dessert willen wij een quis of entertainment of een spel doen (zeer kort). daarna zouden we openingsdans en dan avondfeest op gang trekken. groetjes en geniet ervan. debbie
Wij gaan ook onze openingsdans na het dessertenbuffet doen.Omdat we het ook te gek vinden om een onderbreking te hebben.Dan moet je de mensen 2x op gang krijgen... Groetjes
Wij gaan ook onze openingsdans na het dessertenbuffet doen :-) Volgens onze DJ en ook volgens de cameraman is het anders een ramp om iedereen terug op dreef te krijgen :-)
Bij ons is dat ook na het dessertenbuffet. De mensen van onze feestzaal hadden dat al op voorhand gezegd om welk uur ongeveer elke gang ging komen en wanneer de opingsdans is.
Ik zou na het dessertenbuffet nemen. Die onderbreking kan de sfeer volledig breken
wij ook na dessert ivm met 30 min tussen hoofd en dessert je moet er op rekenen dat er altijd mensen zijn die nog iets in petto hebben dit is dan dikwijls het moment vb je vrijgezelle bende die nog een etxra kadootje heeft iem die nog een ontroerend speech wil geven collega's die nog iets in elkaar gestoken hebben zelf kun je ook iets in rekenen é iets van entertainment of je bouquet weggooien ofzo is geen 30' maar houd iedereen wel bezig é
Wij twijfelden ook wanneer we de openingsdans zouden doen. Maar het lijkt me inderdaad ook het best na het dessertbuffet. Wij zouden de openingsdans doen nadat iedereen zijn eerste bordje dessert op heeft. Daarna kunnen ze nog zoveel teruggaan als ze willen.We weten wel nog niet hoe laat we de mensen gaan laten toekomen die enkel uitgenodigd zijn voor het dessert en het dansfeest. We zouden dit het best eens aan de feestzaal vragen zeker?Ik vind 22u te laat om de mensen te laten komen. 21u30 vind ik nog te doen.Hoe doen jullie het?
Idd, na het dessertenbuffet. Dan kan je na je openingsdans vermenigvuldigen en staat meteen de hele dansvloer vol.