Nu Online
Momenteel zijn er 338 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester

9-8-2011 9:44:26
Beste,

Nemen jullie een ceremoniemeester? En voor wat allemaal?
Kan je me mensen aanbevelen regio aarschot/ heist-op-den-berg/ Herentals/ Lier/ Halle-Zoersel?
Als je prijzen hebt mag je ze ook altijd vermelden?

Groetjes.

Valérie

Valérie
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 705

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik9-8-2011 10:03:50

Hoi Valérie

Wij hebben Pierre Loncin uit Berchem. Geweldig man (veel bruidjes hebben hem aangeraden en na ons kennismakingsgesprek waren we helemaal overtuigd!)! Tijdens ons kennismakingsgesprek heeft hij ons enorm veel tips gegeven (ook al wist hij helemaal niet dat we wel voor hem zouden kiezen)! Ik had toen al 5 pagina's volgeschreven met dingen die ik moest onthouden of die gewoon echt handig en praktisch zijn!

Hij zal gedurende onze dag aanwezig zijn van een uur of 10 (aankomst suite bij ons thuis) - om 11.30u vertrekken we naar het gemeentehuis (hij zal dan alle suiteauto's begeleiden: wie vertrekt eerst, wie moet met wie uitstappen en naar binnen gaan, ...). Daarna gaan wij met de suite eten en foto's trekken gedurende de middag...dan zal hij even terug naar huis gaan (stelde hij zelf voor). En om 17.00u komt hij weer terug, want om 17.30 begint onze persoonlijke viering in de tuin van onze feestzaal en dit zal duren tot iets voor 19.00u. Hij is er bij om de suite weer op tijd te laten 'wandelen' en in de juiste volgorde, om mijn kleed goed te leggen, om bruidsboeket aan te nemen, af en toe eens een subtiel grapje te vertellen zodat we altijd lachend op de foto's staan, en nog zo veel meer!

In totaal zal hij dus een 4-tal uur aanwezig zijn en hij vraagt hier bij ons 170 euro voor. Geen geld dus voor zo'n geweldige man! Ik raad hem alvast enorm aan!!

Lieve groetjes

Chantal

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik9-8-2011 10:08:48

oh en als er onverwachte omstandigheden zijn, zal hij deze ook allemaal oplossen: mensen die gebeld moeten worden om wat voor reden dan ook, als je iets vergeten bent thuis dan gaat hij dit snel halen, hij denkt mee na met je en hij wil dit zelfs allemaal veilig voor je bijhouden: heb je de identiteitskaarten bij/ringen/bedankjes/...., enzovoort! Geeft mij echt een gerust gevoel dat er iemand zal zijn op onze dag die zich met alle probleempjes en kopzorgen zal bezighouden! Zo kan je zelf 100% genieten!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik9-8-2011 12:28:33

Wij hebben Chris Vanrusselt geboekt via de firma war we onze oltimer bus hadden (De Blauwvoet)

Voor het huwelijk hebben we een hele tijd (have dag) met haar semengezeten om de dag te overlopen:
wie loopt in de suite (volgorde)
wie is wie
wie verzorgt de muziek in de kerk
champagenemand op de bus met glaasjes
wie zal de huwelijkskaars, snoepjes voor de kindjes ed bijhouden
ze zorgt voor het trouwboekje
afstanden feestzaal, huis ouders bruid, gemeentehuis, kerk nakijken en rijden (samen met haar die dag gedaan)
...

De dag zelf:
Volgorde suite
Volgorde rijsweg
Volgorde rijsweg
Mensen die moelijk te been zijn (grootouders) in en uit de bus helpen
Kleding suite in het oog houden
Kleding/Sleep bruid mooi leggen
Tijd in het oog houden
Glaasje champagen op de bus en bij bruid thuis verdelen
...

Het gaf me een erg gerust gevoel dat een prof. zich met die dingen kon bezighouden en dat wer er niet moesten aan denken.

Ze doen zo veel (meer dan mijn opsomming) en ze hebben er ervaring mee. Ik zou niet zo gerust geweest zijn als ieand van de vriendenkring dit op zich zou hebben genomen aangezien zij geen ervaring hiermee hebben.

Groetjes

Evelien

Davy

Meld misbruik9-8-2011 13:08:19

Dag Valérie,

Ik heb je een berichtje gestuurd.

Groetjes

Davy

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik9-8-2011 16:26:21

Hey,

Ikzelf heb ook een ceremoniemeester genomen.

De kerk is het belangrijkste voor ons in de dag, en hopen dan ook dat daar alles goed verloopt. Veel mensen weten de dag van vandaag niet zo goed meer wat er van hen wordt verwacht in de kerk... Ook omdat ik zo een stress kip ben nemen we er eentje..

Maar kan ook perfect zonder een ceremoniemeester... hoor.
Bij ons is de prijs 220 euro.

Groetjes Ellen

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik9-8-2011 19:19:13

wij hebben een ceremoniemeester uit tielt-winge ... erwin appelen

eerste gesprek liep echt zeer vlot, bij vragen mogen we steeds bellen of langs gaan

groetjes x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...